Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane
i umów się na jazdę próbną

  lub
Facebook


Najnowszy film
Ile kosztuje nowy Opel Crossland X (2017)?

opel_crossland_x_turbo_d_1

Niewielki crossover segmentu B już jest dostępny w salonach sprzedaży Opla Grupy PGD. Auto można kupić w cenie od 64 300 zł. W co jest wyposażony i jakie silniki może mieć pod maską?

Cennik otwiera kwota 59 950 zł za bazową odmianę Essentia, ale takie auto ma być oferowane dopiero od stycznia 2018 roku. Obecnie można kupić Opla Crosslanda X w jednej z dwóch specyfikacji wyposażenia: Enjoy i Elite.

opel_crossland_x_turbo_16

Pierwszy z dostępnych standardów Enjoy oferuje klientowi sześć poduszek powietrznych, system rozpoznawania znaków z ograniczeniami prędkości, system ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu, Opel OnStar, tempomat, elektrycznie sterowane szyby przednie i tylne, a także lusterka z podgrzewaniem, klimatyzację manualną, multimedia R4.0 IntelliLink z łączami bluetooth, USB, AUX-in, sześcioma głośnikami, kolorowym ekranem dotykowym o przekątnej 7 cali i obsługą głosową.  Tak dobrze wyposażony samochód można kupić już za 64 300 zł, a z mocniejszym silnikiem 110 KM za 70 800 zł.

opel_crossland_x_turbo

Opel tradycyjnie oferuje atrakcyjne pakiety wyposażenia dodatkowego. Jednym z ciekawszych jest kosztujący 3150 zł Pakiet Plus zawierający klimatyzację dwustrefową, czujniki parkowania z przodu i z tyłu, światłoczułe lusterko wewnętrzne, czujnik deszczu, gniazdko elektryczne 12V dla pasażerów tylnej kanapy, podłokietnik fotela kierowcy i zamykany schowek w konsoli środkowej. Dla bardziej wymagających przygotowano Pakiet Plus Max Enjoy za 5450 zł, który zawiera ponadto system multimedialny Navi 5.0 IntelliLink i panoramiczną kamerę cofania. Sam system multimedialny Navi 5.0 IntelliLink z nawigacją 3D kosztuje 3500 zł.

Cool car, cool premiere: New Opel Crossland X

Fotele kierowcy i pasażera AGR z regulacją w ośmiu kierunkach kosztują 2900 zł. Godnym uwagi dodatkiem jest także kosztujący 5450 zł Pakiet Oświetlenia AFL LED, w skład którego wchodzą reflektory diodowe AFL z funkcją automatycznych świateł drogowych i doświetlania zakrętów, automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia, tylne światła diodowe, światłoczułe lusterko wewnętrzne, czujnik deszczu, przednie osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem.

Standard wyposażenia Elite obejmuje znacznie więcej elementów, ale w przeciwieństwie do Enjoy nie jest oferowany z bazowym silnikiem. Zatem za auto w tym standardzie trzeba zapłacić minimum 76 300 zł. To jest o 5500 zł więcej niż Enjoy z tym samym źródłem napędu.

opel_crossland_x_turbo_d_73

W standardzie Elite poza tym co w Enjoy znajdują się ponadto następujące elementy: tapicerka materiałowa z elementami sztucznej skóry, klimatyzacja dwustrefowa, podłokietnik fotela kierowcy, zamykany schowek w konsoli środkowej, kolorowy wyświetlacz graficzny 3,5 cala pomiędzy wskaźnikami, czujnik deszczu, automatyczne sterowanie światłami, światłoczułe lusterko wsteczne, przednie osłony przeciwsłoneczne z lusterkami i podświetleniem, ozdobne nakładki na progi, dodatkowe oświetlenie diodowe w przednich drzwiach i konsoli środkowej, gniazdko elektryczne 12V dla pasażerów tylnej kanapy, podwójna podłoga bagażnika, światła przeciwmgielne, dach i obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze czarnym, białym lub srebrnym do wyboru, srebrne nakładki na dolnych częściach zderzaków z przodu i z tyłu oraz aluminiowe obręcze kół o średnicy 16 cali.

Z opcji niedostępnych w specyfikacji Enjoy jest Pakiet Plus Max Elite zawierający system multimedialny Navi 5.0 IntelliLink, panoramiczną kamerę cofania z czujnikami parkowania z przodu i z tyłu, ładowarkę indukcyjną telefonu, przyciemniane szyby tylne boczne oraz bagażnika i obręcze kół ze stopów lekkich o średnicy 16 cali w kolorze szarym błyszczącym.

opel_crossland_x_turbo_89

Do wyboru oddano klientom pięć silników do wyboru, w tym jeden zupełnie nowy, benzynowy 1.2 Turbo o mocy 110 KM i 130 KM. Tylko ta słabsza odmiana może być łączona z automatyczną skrzynią biegów, wymagającą dopłaty 7000 zł. Bazową jednostkę stanowi wolnossąca wersja 1.2 o mocy 81 KM.

Diesle to jeden silnik 1.6 CDTI o mocy 99 KM lub 120 KM. Mocniejszy wariant łączy się z sześciobiegową przekładnią manualną i ma w standardzie  system start/stop. Słabszy diesel współpracuje ze skrzynią pięciobiegową, a system start/stop wymaga dopłaty 1200 zł.

Ceny wersji silnikowych w standardzie Enjoy:

  • Benzynowy 1.2 (81 KM) od 64 300 zł
  • Benzynowy 1.2 Turbo (110 KM) od 70 800 zł
  • Benzynowy 1.2 Turbo (130 KM) od 72 800 zł
  • Diesel 1.6 CDTi (99 KM) od 74 300 zł
  • Diesel 1.6 CDTi (120 KM) od 80 000 zł


Wróć