Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane
i umów się na jazdę próbną

  lub
Facebook


Najnowszy film
Pierwszy salon Red Cube w Polsce – nowy standard Kia w salonie Eforia

Kia Eforia Warszawa

Red Cube to nowy standard tworzenia salonów Kii. Pierwszym miejscem w Polsce, które zbudowane jest zgodnie z tą filozofią, jest salon Kia Eforia w Warszawie, należący do Grupy PGD.

Czym charakteryzują się salony typu Red Cube? Ten standard przewiduje szersze użycie soczyście czerwonego koloru oraz licznych łuków. Ma to sprawić, że salon będzie miał bardziej przyjazny dla odwiedzających klimat.

Kia Eforia Warszawa

Kia Eforia Warszawa

Naturalnie ważne jest też mocniejsze podkreślenie identyfikacji wizualnej samej Kii. Czerwona barwa kojarzy się z marką od dawna i standard Red Cube ma jeszcze silniej to zaznaczyć. Łuki również nie są tu wprowadzone bezpodstawnie. Poza samym budowaniem miłego nastroju, mają one nawiązywać do logo marki – szczególnie do tworzącej je elipsy.

Dyrektor zarządzający Kia Motors Polska Wojciech Szyszko zauważa: „klient trafiający do autoryzowanego dealera marki Kia nie może mieć wątpliwości, że jakość obsługi w tym salonie jest na najwyższym poziomie, odpowiednim do standardu jego wykończenia oraz jakości naszych samochodów”. Dodaje: „dlatego przywiązujemy tak dużą wagę do klimatu i dlatego wszystkie nowe inwestycje w sieci Kia będą realizowane według najnowszego, wyśrubowanego standardu.”

Kia Eforia Warszawa

Kia Eforia Warszawa

Na doskonałą współpracę z Kią oraz wielki potencjał, który drzemie w tej marce, szczególnie w kontekście jej sprzedaży w Polsce zwraca uwagę prezes Grupy PGD Grzegorz Hankus, do której należy nowy salon Eforia. „To współpraca na najwyższym poziomie relacji biznesowych. Kia w dotychczasowym salonie przysporzyła nam ładnych kilku setek klientów, a w związku z tym także satysfakcji biznesowej i jesteśmy przekonani, że w nowych warunkach, w jeszcze przyjaźniejszym i wygodniejszym dla klientów salonie, sprzedaż dodatkowo zyska na dynamice”.

Kia Eforia Warszawa

Kia Eforia Warszawa

Tym sposobem Eforia wzmocniła pozycję Kii na polskim rynku. Wcześniej, od 2015 roku auta tego producenta oferowane były w wielomarkowej przestrzeni. Teraz Grupa PGD zdecydowała się na odrębny obiekt i wydzielenie przestrzeni w sposób zgodny z najnowszymi standardami Kii. To oznacza bez wątpienia przepis na jeszcze większy sukces. W pierwszym roku swojej działalności Eforia sprzedała około 200 egzemplarzy aut. W drugim osiągnęła wynik na poziomie 300 procent w stosunku rok do roku.

Nowy salon Kii mieści się w Centrum Motoryzacyjnym Toruńska w Warszawie. Klienci już teraz mogą tam oglądać najnowsze modele marki.

Zobacz jak dojechać do salonu Kia Eforia



Wróć