Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
1997 Nissan Stylish VI [zapomniane koncepty] | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

1997 Nissan Stylish VI [zapomniane koncepty]

W 1997 roku Nissan zaprezentował koncepcyjny model o nazwie Stylish VI. Była to pewnego rodzaju wizja komfortowego kombi przyszłości.

Samochód miał być połączeniem rodzinnego kombi i małego SUVa, aby dzięki nieco podniesionemu zawieszeniu mógł wjechać w lekki teren. Głównym celem projektantów było stworzenie przestronnego i komfortowego samochodu dla całej rodziny. To z całą pewnością się udało, gdyż Nissan Stylish VI był wyposażony w 6 miejsc w układzie 2+2+2. Co więcej, każdy z pasażerów drugiego i trzeciego rzędu siedzeń miał swój własny ekran do dyspozycji. Samochód wyposażono również w nieco futurystyczny kokpit i oryginalnie zaaranżowaną konsolę centralną.

Pod względem stylistycznym natomiast mamy do czynienia z prostym nadwoziem typu kombi/MPV, które cechowało się ciekawym pasem przednim z dużą atrapą chłodnicy.

Japoński producent już wtedy myślał o przyjaznych środowisku rozwiązaniach. Pod maską umieszczono 2,5-litrowy silnik w układzie V6, którego wspomagał motor elektryczny. Hybrydowe źródło napędu sprzężone było z przekładnią CVT. Łączną moc oszacowano na około 260 KM, co z całą pewnością wystarczyło do dynamicznej jazdy.

Mimo że samochód nie był zbyt futurystyczną wizją projektantów, to nigdy nie doczekał się produkcji seryjnej.

 

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

26 marca, 2025

Nissan słynie z innowacyjnych technologii, które redefiniują standardy współczesnej motoryzacji. Nowy X-Trail to SUV stworzony z myślą o komforcie, bezpieczeństwie i wydajności, oferujący inteligentne rozwiązania (...)

26 marca, 2025

BYD to chińska marka samochodów elektrycznych, która od lat zdobywa uznanie na globalnym rynku. Z radością informujemy, że BYD dołącza do portfolio Grupy PGD. Już (...)

24 marca, 2025

Jeśli jeszcze nie słyszałeś o programie KIA używane, najwyższy czas to zmienić! W warszawskim salonie KIA należącym do Grupy PGD możesz skorzystać z wyjątkowej oferty (...)