W 1997 roku na salonie samochodowym w Tokio Nissan zaprezentował ciekawy koncept, będący połączeniem samochodu terenowego i coupé. Oto Nissan Trailrunner.
Pojazd wygląda oryginalnie. Styliści na szczęście nie przesadzili z futuryzmem. Klasyczna linia coupé została dostosowana do podniesionego zawieszenia, dzięki czemu samochód miał bez problemu poruszać się zarówno po asfalcie, jak i trudniejszym terenie.
2005 Ford Shelby GR-1 Concept [zapomniane koncepty]
Pas przedni pojazdu nie wyróżnia się niczym szczególnym – zainstalowano tutaj dwa okrągłe reflektory po każdej stronie atrapy chłodnicy. Z boku są poszerzone nadkola z 18-calowymi felgami aluminiowymi oraz łagodnie opadająca linia dachu, jak w klasycznym coupé. Z tyłu króluje natomiast ogromnych rozmiarów spoiler, który miał podkreślać sportowy charakter samochodu.
Pod maską umieszczono 1,8-litrowy motor benzynowy z układem zmiennych faz rozrządu NEO VVL. Niestety, jego moc nie została podana do wiadomości. Napęd na wszystkie 4 koła (system ATTESA) był przekazywany za pomocą przekładni Hyper CVT-M6, a więc przekładni typu CVT z ręczną możliwością zmiany przełożeń.
2003 Suzuki S-Ride [zapomniane koncepty]
We wnętrzu zdecydowano się na sportowe fotele oraz krzykliwą kolorystykę – dominował kolor żółty.