Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
1997 Nissan Trailrunner [zapomniane koncepty] | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

1997 Nissan Trailrunner [zapomniane koncepty]

1997 Nissan Trailrunner

W 1997 roku na salonie samochodowym w Tokio Nissan zaprezentował ciekawy koncept, będący połączeniem samochodu terenowego i coupé. Oto Nissan Trailrunner.

Pojazd wygląda oryginalnie. Styliści na szczęście nie przesadzili z futuryzmem. Klasyczna linia coupé została dostosowana do podniesionego zawieszenia, dzięki czemu samochód miał bez problemu poruszać się zarówno po asfalcie, jak i trudniejszym terenie.

2005 Ford Shelby GR-1 Concept [zapomniane koncepty]

Pas przedni pojazdu nie wyróżnia się niczym szczególnym – zainstalowano tutaj dwa okrągłe reflektory po każdej stronie atrapy chłodnicy. Z boku są poszerzone nadkola z 18-calowymi felgami aluminiowymi oraz łagodnie opadająca linia dachu, jak w klasycznym coupé. Z tyłu króluje natomiast ogromnych rozmiarów spoiler, który miał podkreślać sportowy charakter samochodu.

1997 Nissan Trailrunner

Pod maską umieszczono 1,8-litrowy motor benzynowy z układem zmiennych faz rozrządu NEO VVL. Niestety, jego moc nie została podana do wiadomości. Napęd na wszystkie 4 koła (system ATTESA) był przekazywany za pomocą przekładni Hyper CVT-M6, a więc przekładni typu CVT z ręczną możliwością zmiany przełożeń.

2003 Suzuki S-Ride [zapomniane koncepty]

We wnętrzu zdecydowano się na sportowe fotele oraz krzykliwą kolorystykę – dominował kolor żółty.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

15 marca, 2025

Cupra Tavascan to w 100% elektryczny SUV stworzony z myślą o kierowcach, którzy poszukują sportowych emocji. W ramach programu NaszEauto możesz uzyskać dotację do 40 (...)

13 marca, 2025

Nowa Dacia Spring z ogromnym rabatem? W projekcie NaszEauto jest to jak najbardziej możliwe! W ramach rządowego wsparcia możesz otrzymać nawet do 40 000 zł (...)

12 marca, 2025

Nowa Alfa Romeo Junior zajęła drugie miejsce w prestiżowym plebiscycie Tytani Otomoto 2024 w kategorii „Samochodowa premiera roku 2024”. Jej dynamiczny design i nowoczesne technologie (...)