Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Ford Fiesta ST by Loder1899 - truskawa na sterydach | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Ford Fiesta ST by Loder1899 – truskawa na sterydach

Firma Loder1899 jakiś czas temu zaprezentowała pakiet tuningowy dla Forda Fiesty w topowej usportowionej wersji ST. Przy czym majstrowali inżynierowie?

Na warsztat wzięto to, co najważniejsze, czyli silnik. Jego moc wzrosła ze 182 KM do 235 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi już nie 240 Nm, tylko 335 Nm. Standardowa wersja ST pierwszą setkę osiąga w 6,9 s, auto po modyfikacjach jest o 0,4 szybsze.

Historia Shelby – wyścigi, wyścigi, wyścigi [cz. 2]

Jak udało się wykrzesać z silnika 1,6 EcoBoost lepsze parametry? Zapewnił to zupełnie nowy układ wydechowy, znacznie wydajniejszy intercooler oraz zmiany w oprogramowaniu sterującym pracą silnika. Podrasowana przez firmę Loder1899 Fiesta ST ma również dużo skuteczniejszy układ hamulcowy (przy podnoszeniu mocy silnika zawsze powinno się poprawić hamulce i dobrze, że o tym nie zapomniano).

Nie mogło zabraknąć również drobnych zmian w zawieszeniu, bardziej agresywnych felg firmy Sparco oraz subtelnego bodykitu. Cena? Niestety tuner nie podał, ile trzeba zapłacić za taką przyjemność, a szkoda. Nie wiadomo również, czy w związku z większą mocą auto nie tylko szybciej dobija do setki, ale czy ma też wyższą prędkość maksymalną. W seryjnej wersji samochód rozpędza się do 220 km/h.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 marca, 2025

OMODA & JAECOO z chińskiego koncernu Chery Holding Group szturmem podbijają polski rynek. Prezentują wyjątkowe połączenie nowoczesnego designu, zaawansowanej technologii i dynamicznych osiągów. Wraz z (...)

20 marca, 2025

Początek roku to doskonała okazja na zakup wymarzonego samochodu w promocyjnej cenie. Nie inaczej jest w przypadku marki MG, która właśnie prowadzi kampanię wyprzedażową pod (...)

20 marca, 2025

Nowa CUPRA Formentor to sportowy SUV uwielbiany za przestronność i dynamiczny design. Wersja 2.0 oferuje jeszcze lepsze osiągi, zaawansowane technologie i wyjątkowy komfort jazdy. CUPRA (...)