Ford Focus to pojazd, który wywołał zamieszanie na rynku samochodów kompaktowych. Pierwsza generacja pojawiła się w 1998 roku, a druga w 2005 roku. Od niedawna w salonach Forda prym wiedzie trzecia generacja Focusa, jednak dziś zapraszamy na ciekawą reklamę drugiej generacji.
Ford Focus 1,6 EcoBoost Titanium – uzależniający [test]
Focus drugiej generacji w roku 2008 przeszedł delikatny facelifting – jego wygląd został nieco odświeżony. Aby wypromować nowe zalety stylistyczne, Ford wypuścił ciekawie zrealizowaną reklamę. Jej przesłanie jest takie, że odświeżony Focus zwraca uwagę wszędzie tam, gdzie się pojawi.
[youtube]http://youtube.com/v/7mq_htlhEns[/youtube]
Obecnie w salonach grupy PGD można nabyć już trzecią generację Forda Focusa, która dostępna jest od 57 600 zł. Tyle kosztuje wersja Ambiente start z 1,6-litrowym silnikiem Duratec o mocy 85 KM.