Cztery nagrody dla Forda w plebiscycie Fleet Derby i najlepszy pojazd w klasie pick-up. Przedstawiciele branży docenili w tym roku produkty oraz usługi oznaczone logo w kształcie błękitnego owalu.

Plebiscyt Fleet Derby organizowany przez magazyn „Fleet”, trwający pół roku, ma na celu ocenę poszczególnych marek oraz modeli i usług w kontekście klienta instytucjonalnego. Decydująca w przyznawaniu nagród jest opinia przedstawicieli branży flotowej, którzy głosują na najlepsze ich zdaniem produkty. W tegorocznym konkursie, w którym oddano 76 tys. głosów, trwającym do czerwca, Ford otrzymał cztery nagrody oraz został doceniony jako najlepsza marka dla flot.

Najważniejszą nagrodą w tegorocznym plebiscycie było zwycięstwo Forda w kategorii „Motoryzacyjnej marki flotowej 2017”. Ford okazał się zdaniem głosujących bezkonkurencyjny jeśli chodzi o jakość oferty skierowanej do klientów instytucjonalnych, jakość oferowanych modeli ich liczbę oraz różnorodność, pokrycie kraju siecią dilerską i serwisową, jakość współpracy z działem flotowym, obsługę klienta, ofertę cenową oraz politykę rabatową i serwisową.

Głosujący ocenili najwyżej program Business Service Club, jako najlepszy program serwisowy realizowany przez Autoryzowane Stacje Obsługi oraz najlepszy program posprzedażny, który otrzymał nagrodę „Fleet Awards Polska 2017”.

Program Business Service Club m.in. pozwala klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty. Jego członkiem może zostać każdy klient zarejestrowany w bazie danych Ford Polska  jako klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy. Dla członków przygotowano dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych pojazdu.

Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club:

  • Kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
  • Przewidywalność i optymalizacja kosztów
  • Wybór opcji programu i zakresu obsługi
  • Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
  • Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
  • Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
  • Dogodne warunki płatności i fakturowania

Wojciech Biela, dyrektor działu sprzedaży flotowej Ford Polska: Firmy mogą liczyć na obsługę w zakresie przeglądów, serwis mechaniczny i blacharsko-lakierniczy, obsługę powypadkową, zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych a także likwidację szkód u Autoryzowanych Dilerów Forda. Przystąpienie do programu nie wymaga żadnych dodatkowych opłat, a może w znacznym stopniu ułatwić pracę firmy.

Ford Ranger najlepszym pick-upem do pracy

Ford Ranger biorący udział w testach, oceniany przez 130 jurorów okazał się najlepszym pojazdem w swojej klasie pick-up. Wszystkie auta były podzielone na 14 różnych klas, ale w tym segmencie Ranger był bezkonkurencyjny.

Jurorzy docenili Forda za funkcjonalność skrzyni ładunkowej, mocne i ekonomiczne silniki, a także systemy stabilizujące pojazd w czasie jazdy, w tym system stabilizacji przyczepy. Warto w tym miejscu dodać, że klienci już odpowiednio docenili Rangera. Jest on bowiem najlepiej sprzedającym się pick-upem w Europie. W ciągu roku, od lipca 2016 do lipca 2017, klienci odebrali 23 100 sztuk tego modelu, co oznacza wzrost o 12,1 proc. w stosunku do poprzedniego roku i jest najlepszym wynikiem Rangera od momentu jego wprowadzenia na rynek.

Poprzedni wpis Następny wpis

    Szukasz auta dla siebie?
    Wypełnij formularz, a my się z Tobą skontaktujemy!