Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC na targach SEMA 2011 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC na targach SEMA 2011

Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC

Amerykańskie targi SEMA są znakomitą okazją do prezentowania zmodyfikowanych modeli, które wywołują szum wokół marki. Hyundai pokazał w Las Vegas między innymi owoc dwuletniej pracy – Genesisa Coupe Hurricane SC.

Projekt został zainicjowany przez Hyundai America Technical Center Inc., a do pomocy zaproszono następujące firmy: Magnuson Products, Rhys Millen Racing, Harman International i Torvec Inc. Dzięki temu przez dwa lata powstawał pojazd, którego celem nie była jedynie ciekawa prezencja i mocniejszy silnik. Jak mówią twórcy, jest to raczej szczur laboratoryjny. Idea była taka, aby wycisnąć jak najwięcej z tego modelu pod każdym względem.

Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC

Pod maską znajduje się mocno zmodyfikowana, 3,8-litrowa jednostka napędowa w układzie V6, która generuje ponad 450 KM. Wartość tę osiągnięto między innymi dzięki dodaniu sprężarki, zmodyfikowanemu układowi chłodzenia oraz sportowemu układowi wydechowemu.

Z pozostałych modyfikacji warto wymienić obniżony i usztywniony układ zawieszenia firmy Bilstein, nowy mechanizm różnicowy IsoTorque firmy Torvec oraz wydajniejsze hamulce firmy Brembo, które kryją się za 19-calowymi obręczami ze stopów lekkich.

Hyundai Genesis Coupe Hurricane SC

Z zewnątrz zdecydowano się na kompletny body-kit firmy Rhys Millen Racing, na który składają się: nowy zderzak przedni, listwy progowe oraz zderzak tylny z dyfuzorem. Co więcej, maska i klapa bagażnika zostały zastąpione odpowiednikami wykonanymi z włókna węglowego.

Tak przygotowany samochód musi bardzo dobrze spisywać się na torze, jednak Hyundai nie zdradził jeszcze żadnych osiągów.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

17 lutego, 2025

Polacy lubią nowości i nowinki techniczne, ale w motoryzacji w większości preferują tradycyjne rozwiązania. Jednoznacznie na to wskazuje wciąż niesłabnące zainteresowanie samochodami napędzanymi silnikami spalinowymi. (...)

16 lutego, 2025

Dawno, dawno temu ( w roku 2012) miałem okazję uczestniczyć w konferencji w Stuttgarcie, gdzie premierę miał Mercedes Citan. Prowadzący wykład neurolog wyjaśniał wówczas pracę (...)

12 lutego, 2025

Salony OMODA & JAECOO, podobnie jak samochody tych marek, wciąż są nowymi w naszej motoryzacyjnej świadomości. Nawet mimo tego, że charakterystyczne auta dają się już (...)