Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Ile kosztuje nowy Hyundai i10? | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Ile kosztuje nowy Hyundai i10?

Hyundai i10
Hyundai i10

Pięciodrzwiowy hatchback Hyundai i10 miał premierę w październiku 2007 roku. Od tego czasu zdążył już przejść lifting (2010 rok) i wciąż z powodzeniem zastępuje starego Atosa. To najtańszy model w ofercie koreańskiego producenta.

Jeszcze dekadę temu segment samochodów A był traktowany po macoszemu. Opcji wyposażenia samochodu nie było za wiele, a klient mógł co najwyżej pomarzyć o seryjnym radioodtwarzaczu z MP3 czy sześciu poduszkach powietrznych. Czasy się zmieniają i obecnie nawet samochody segmentu A, pomimo niskiej ceny, oferują bardzo wiele.

Najtańszy Hyundai i10 kosztuje 32 990 zł, zasila go 1,1-litrowy silnik SOHC o mocy 69 KM. W wersji Base klient otrzymuje m.in. poduszkę powietrzną kierowcy, system ABS wraz z EBD, immobiliser, przyciemniane szyby, zestaw naprawczy i kilka innych detali w postaci np. oświetlenia przestrzeni pasażerskiej i bagażowej czy tylnej wycieraczki ze spryskiwaczem. Nie ma co ukrywać, że podstawowa wersja nadaje się raczej do przewozu zwierząt niż ludzi – nie ubliżając oczywiście zwierzakom. Warto zatem dopłacić te „parę groszy” i zdecydować się przynajmniej na wersję Classic Klima.

Hyundai i10
Hyundai i10

Pod maską wciąż pozostanie silnik 1,1 ale we wnętrzu będzie radioodtwarzacz CD z czytnikiem MP3 oraz gniazdem USB i podłączeniem do iPoda. Największym atutem dla podróżujących będzie oczywiście ręcznie sterowana klimatyzacja, a dla kierowcy elektryczne wspomaganie układu kierowniczego. Za ten model trzeba zapłacić w salonie 37 390 zł. Chyba że klient zrezygnuje z klimatyzacji i zdecyduje się na zwykłą wersję Classic za 35 490 zł.

Cztery pozostałe wersje: Classic Plus, Comfort, Style i Premium, dostępne są również z nowszym silnikiem o objętości skokowej 1,2 l, z podwójnym wałkiem rozrządu (DOHC) o mocy 85 KM. Różnica w cenie pomiędzy silnikami wynosi 1500 zł. Tańsza wersja Classic Plus kosztuje zatem 38 490 zł. Samochód wyposażony jest dodatkowo w poduszkę powietrzną pasażera, zamek centralny, elektrycznie sterowane szyby przednie i wielofunkcyjną kierownicę umożliwiającą sterowanie radiem. Należy jednak zwrócić uwagę, że wersja Classic Plus nie ma klimatyzacji. Z zewnątrz można ją rozpoznać po lakierowanych zderzakach w kolorze nadwozia.

Hyundai i10
Hyundai i10

Aby i10 był wyposażony dodatkowo w klimatyzację manualną oraz regulowaną wysokość siedzenia kierowcy, elektrycznie sterowane tylne szyby i lusterka boczne, trzeba zdecydować się przynajmniej na wersję Comfort, która jest droższa o 3000 zł. Do tej wersji klient może również dokupić automatyczną skrzynię biegów za 5300 zł.

Za kolejne 3000 zł można wyjechać z salony Hyundaiem i10 Style. Wraz z bocznymi poduszkami powietrznymi instalowana jest sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa. W zderzakach zagoszczą przednie lampy przeciwmgielne, a nadwozie otrzyma polakierowane listwy ochronne. W wersji Style centralnym zamkiem można sterować z pilota w kluczyku.

Najwięcej zmian, jak sama nazwa wskazuje, dotyczy stylistyki samochodu. Klamki i lusterka są w kolorze nadwozia, a przedni grill jest chromowany. Reflektory mają dodatkowe elementy stylizacyjne, a na tylnej klapie gości spoiler z trzecim światłem stopu. Kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów są obszyte skórą, wykończenia deski imitują metal.

Hyundai i10
Hyundai i10

Za najdroższego i najlepiej wyposażonego Hyundaia i10 w wersji Premium trzeba zapłacić minimum 49 490 zł. Do całego wyposażenia, jakie jest dostępne w poprzednich wersjach, dołączą m.in. kurtyny powietrzne, podgrzewane siedzenia kierowcy i pasażera, tylne czujniki parkowania, podgrzewane lusterka, kierunkowskazy zintegrowane w lusterkach bocznych oraz instalacja Bluetooth. Z zewnątrz samochód będzie przypominał o swojej wyjątkowości aluminiowymi felgami w rozmiarze 14 cali.

Niezależnie od wersji wyposażeniowej Hyundai i10 objęty jest 5-letnią gwarancją producenta. Szczegółowe dane techniczne oraz specyfikację modelu można znaleźć na stronie salonu Korea Motors.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

21 maja, 2025

Jeep Compass wraca w nowym wcieleniu – odważniejszy, nowocześniejszy i gotowy na więcej niż do tej pory. Czy to wciąż kompaktowy SUV, czy już pełnoprawny (...)

20 maja, 2025

W kwietniu Kraków zyskał kolejny ważny punkt na mapie motoryzacyjnych innowacji – salon OMODA & JAECOO PGD jest już oficjalnie otwarty! Nowoczesne centrum motoryzacyjne zapewnia (...)

19 maja, 2025

Dacia Spring po raz kolejny została doceniona przez Top Gear za bezkonkurencyjny stosunek jakości do ceny. W konkursie TopGear.com Electric Awards 2025 model zdobył tytuł (...)