Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Marka Nissan i nowy plan rozwoju Power 88 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Marka Nissan i nowy plan rozwoju Power 88

CEO koncernu Nissan - Carlos Ghosn podczas prezentacji planu Power 88
CEO koncernu Nissan - Carlos Ghosn podczas prezentacji planu Power 88

Nissan ogłosił swój plan na najbliższe lata – premiera nowego modelu średnio co sześć tygodni przez najbliższe sześć lat to tylko jego część.

Plan rozwoju nazwany Power 88 ma na celu pełną globalizację marek Nissan oraz Infiniti na obszarze 92% rynków. Specjalnie na potrzeby realizacji planu zostanie zbudowana w Brazylii nowa fabryka produkująca rocznie 200 000 samochodów.

Człon nazwy 88 odpowiada planowanemu wzrostowi udziału w światowym rynku motoryzacyjnym do 8% (obecnie 5,8 %) i zwiększenie zysków o co najmniej 8% w ciągu najbliższych sześciu lat. Jednym z celów jest także wzrost udziału marki Infiniti w klasie samochodów premium do 10% segmentu (planowane 500 000 egzemplarzy) na 70 rynkach, na których samochody te będą oferowane.

Elementem strategii jest także otworzenie do 2016 roku 1500 nowych salonów dilerskich na całym świecie, rozwój co najmniej 15 nowych technologii rocznie i premiery co najmniej dwóch nowych modeli samochodów w ciągu każdych 6 tygodni. Producent mocno stawia na pojazdy elektryczne i hybrydowe.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

30 stycznia, 2025

Marka OMODA & JAECOO zadebiutowała w Polsce zaledwie kilka miesięcy temu, a już wprowadza nowy model – JAECOO 7 Super Hybrid. Jeszcze bardziej znamiennym jest (...)

24 stycznia, 2025

Z bardzo gorącym i życzliwym przyjęciem spotkała się najnowsza Dacia. Pomyślałem, że premiera Dacii Bigster będzie sukcesem już wtedy, gdy chciałem zarezerwować termin swojego z (...)

17 stycznia, 2025

Niewiele wody w Odrze, Warcie i Przemszy z dopływami upłynęło od ogłoszenia wejścia na polski rynek marek Omoda & Jaecoo do zakupu samochodów przez pierwszych (...)