Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Nissan Micra po modyfikacjach Impula - przerost formy nad treścią? | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Nissan Micra po modyfikacjach Impula – przerost formy nad treścią?

Japoński tuner Impul wziął na warsztat Nissana Micrę. Jak widać, modyfikacje nie ograniczyły się do koniecznego minimum. Projektanci puścili wodze fantazji.

Co się zmieniło? Przedni zderzak zintegrowany z atrapą chłodnicy ustąpił miejsca nowemu, bardziej zadziornemu, którzy przyozdobiono atrapą splittera i diodami w technologii LED. Dzięki dodatkowym progowym nakładkom samochód wygląda na szerszy. Pojawiły się też owiewki przy szybach oraz nowe obudowy bocznych lusterek.

W tylnej części auta Impul zamontował ogromną lotkę. Przez jej rozmiary Micra nie wygląda sportowo, tylko groteskowo. Tuner zdecydował się również na masywniejszy tylny zderzak – na szczęście prezentuje się on dużo lepiej niż spoiler. Są jeszcze felgi ze stopów lekkich oznaczone tajemniczym symbolem RS S-05.

Zaproponowany przez firmę Impul bodykit nie wszystkim przypadnie do gustu. Niektóre elementy są zbyt muskularne i po prostu nie pasują do charakteru auta. Gwoździem do trumny jest fakt, że tuner nie zdecydował się na żadne modyfikacje techniczne. Silnik, hamulce, zawieszenie, układ kierowniczy – wszystko jest takie samo jak w aucie seryjnym, a wersja cywilna wygląda zdecydowanie lepiej. Po co więc przepłacać? Znacznie lepsza jest seryjna wersja Nismo, która nie dość, że ma sportowe smaczki stylistyczne w dobrym guście, to jeszcze gwarantuje dobre osiągi.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

30 stycznia, 2025

Marka OMODA & JAECOO zadebiutowała w Polsce zaledwie kilka miesięcy temu, a już wprowadza nowy model – JAECOO 7 Super Hybrid. Jeszcze bardziej znamiennym jest (...)

24 stycznia, 2025

Z bardzo gorącym i życzliwym przyjęciem spotkała się najnowsza Dacia. Pomyślałem, że premiera Dacii Bigster będzie sukcesem już wtedy, gdy chciałem zarezerwować termin swojego z (...)

17 stycznia, 2025

Niewiele wody w Odrze, Warcie i Przemszy z dopływami upłynęło od ogłoszenia wejścia na polski rynek marek Omoda & Jaecoo do zakupu samochodów przez pierwszych (...)