Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane
i umów się na jazdę próbną

  lub
Facebook


Najnowszy film
Nowy Ford Focus już jest w sprzedaży. Oto jego ceny

ford_focus_vignale_turnier_59 (1)

Długo wiczekiwana premiera Forda Focusa została zwieńczona premierą polskiego cennika. Auto już można zamawiać u dilerów Grupy PGD, a kosztuje ono od 63 900 zł. Sprawdź na ile wyceniono wyższe wersje wyposażenia.

Nowy Ford Focus jest dostępny z siedmioma silnikami do wyboru, czterema benzynowymi i trzema dieslami. Oferta składa się z jednostki benzynowej 1.0 EcoBoost o mocy 100 lub 125 KM, 1.5 EcoBoost o mocy 150 lub 182 KM, diesla 1.5 EcoBlue o mocy 95 lub 120 KM i 2.0 EcoBlue o mocy 150 KM. Tylko 95-konny diesel  oraz benzyniaki o mocy 100 i 182 KM nie są oferowane z automatyczną przekładnią z ośmioma przełożeniami, kosztującą 9950 zł.

ford_focus_st-line_39

Cennik otwiera kwota 63 900 zł za 100-konna odmianę 1.0 EcoBoost w specyfikacji Trend. Na pokładzie takiego samochodu znajdziecie klimatyzację, elektrycznie regulowane szyby i lusterka z podgrzewaniem, radioodtwarzacz z 4,2-calowym wyświetlaczem, system zapobiegający kolizjom, system pokolizyjny, system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu czy inteligentny ogranicznik prędkości. Do wyboru jest kilka elementów wyposażenia opcjonalnego, jak klimatyzacja dwustrefowa, tempomat, światła przeciwmgielne, czujniki parkowania czy przyciemniane szyby z tyłu.

ford_focus_vignale_turnier_63

Jeżeli chcecie mieć znacznie większy wybór opcji, odpowiednią wersją wyposażenia jest Trend Edition z 16-calowymi alufelgami czy systemem SYNC 3 z kolorowym ekranem o przekątnej 6,5 cala. Do tej specyfikacji Focusa kosztującego od 69 400 zł można dokupić pakiety zwiększające komfort i bezpieczeństwo. Oto niektóre z nich:

  • Blind Spot Information System z Cross Traffic Alert oraz systemem aktywnego hamowania kosztujący 2000 zł, zawiera system ostrzegania o pojazdach w martwej strefie oraz o pojazdach nadjeżdżających poprzecznie z tyłu podczas cofania. Jeżeli kierowca nie zareaguje na zagrożenie, automatycznie uruchamiają się hamulce.
  • Pakiet Technology za 2000 zł, zawierający system rozpoznawania znaków drogowych, system ostrzegający o znużeniu kierowcy, automatyczne światła drogowe, automatyczne wycieraczki oraz tempomat adaptacyjny, dla samochodów z automatyczną skrzynia biegów z funkcją stop&go.
  • Pakiet Parking kosztujący od 1750 zł, zawierający system ochrony krawędzi drzwi, asystenta parkowania i kamerę cofania o szerokim polu widzenia.
  • Pakiet Design 1 za 4000 zł, w skład którego wchodzą 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, reflektory Full LED (opcja dostępna również oddzielnie za 3350 zł), tylne światła częściowo w technologii diodowej, dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia.
  • Pakiet Design 4 za 6800 zł, w skład którego wchodzą 17-calowe obręcze kół ze stopów lekkich, reflektory diodowe adaptacyjne, spryskiwacze reflektorów, tylne światła częściowo diodowe, system Glare Free Auto High Beam, dodatkowo przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia.
  • Radioodtwarzacz z SYNC3 z B&O Play za 2000 zł, zawierający Bluetooth z funkcją sterowania głosem w języku polskim, funkcję wzywania pomocy, dwa porty USB, zdalne sterowanie na kierownicy, system nagłośnienia B&O Play ze wzmacniaczem 675 W z 9 głośnikami i subwooferem oraz kolorowy wyświetlacz na tablicy zegarów 4.2 cala.
  • Pakiet Comfort za 3750 zł, w skład którego wchodzi klimatyzacja dwustrefowa, system Ford KeyFree z przyciskiem rozrusznika Ford Power, wycieraczki przedniej szyby sterowane automatycznie z czujnikiem deszczu, reflektory automatyczne, lusterko wsteczne ściemniające się automatycznie.
  • Pakiet Winter za 1750 zł, zawierający podgrzewaną przednią szybę, dysze spryskiwaczy, przednie fotele i kierownicę.

ford_focus_activ_50

Dwa pozostałe standardy wyposażenia to Titanium, przeznaczony dla osób ceniących sobie wysoką jakość i elegancję oraz ST-Line, dla klientów szukających akcentów sportowych. Ford Focus w tych wersjach kosztuje tyle samo i jest oferowany tylko z silnikami o mocy od 120 KM wzwyż. Cena podstawowa w przypadku tych specyfikacji to 79 000 zł z silnikiem 1.0 EcoBoost o mocy 125 KM lub 87 600 zł dla wersji wysokoprężnej 1.5 EcoBlue o mocy 120 KM.

Nowy Ford Focus po raz pierwszy jest oferowany także w wersji Vignale. Auta z tej linii odstępne są z silnikami benzynowymi 1.5 oraz dieslami od mocy 120 KM, a cennik otwiera kwota 99 300 zł, natomiast wyposażenie standardowe jest bogatsze od Titanium.

ford_focus_vignale_81

Zarówno standardowa odmiana Focusa jak i ekskluzywna linia Vignale to również praktyczne nadwozie kombi, za które względem pięciodrzwiowego hatchbacka trzeba dopłacić 4000 zł. Kombi jest oferowane z tymi samymi silnikami i w tych samych specyfikacjach wyposażenia.

Nowy Ford Focus Kombi jest o 290 mm dłuższy od hatchbacka przy tym samym rozstawie osi wynoszącym 2700 mm. Jest cięższy średnio o około 60 kg, ale w standardzie ma wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi do każdej wersji silnikowej, niezależnie od standardu wyposażenia. Imponująca jest pojemność bagażnika nowego Focusa Kombi wynosząca aż 608 l. to o 233 litry więcej od hatchbacka.

Cennik nowego Forda Focusa (2018)

Silnik

Trend Trend Edition Titanium/ST-Line Vignale
1.0 EcoBoost (100 KM) MT  63 900 zł 69 400 zł
1.0 EcoBoost (125 KM) MT/AT  67 900 zł 72 900 zł 79 000 zł
1.5 EcoBoost (150 KM) MT/AT 76 400 zł 82 500 zł 99 300 zł
1.5 EcoBoost (182 KM) MT 86 000 zł 102 800 zł
1.5 EcoBlue (95 KM) MT  73 000 zł 78 000 zł
1.5 EcoBlue (120 KM) MT/AT  76 500 zł 81 500 zł 87 600 zł 104 400 zł
2.0 EcoBlue (150 KM) MT/AT  – 91 800 zł 108 600 zł

dopłata do wersji kombi – 4000 zł

dopłata do automatycznej skrzyni biegów – 9950 zł

 



Wróć