Aż trzy nagrody Business Excellence za jakość obsługi klientów w autoryzowanych stacjach dealerskich w roku 2022 otrzymał polski oddział Mitsubishi Motors, reprezentowany przez firmę Astara Poland. Nagrody przyznaje Mitsubishi Motors Corporation na podstawie badań satysfakcji klientów stale prowadzonych przez niezależny instytut badawczy. Polskie serwisy Mitsubishi otrzymały najwyższe w Europie oceny w badaniu CSI – Customer Satisfaction Index. I jest to najważniejszy z trzech powodów do radości.
Cenne trzy nagrody za jakość obsługi
Ponieważ japoński rok finansowy trwa od 1 kwietnia do 31 marca, podsumowanie dotyczy badań przeprowadzonych właśnie w tym okresie. Około czterdzieści tysięcy klientów Mitsubishi między kwietniem 2022 roku a marcem 2023 roku o ocenę obsługi prosiła firma InMoment. Polskie autoryzowane stacje dealerskie w badaniu satysfakcji klientów CSI uplasowały się na pierwszym miejscu w Europie. Oznacza to po prostu, że klienci w polskich serwisach Mitsubishi spotykają się z najlepszą obsługą.
Drugą nagrodę polskie przedstawicielstwo Mitsubishi otrzymało za zajęcie drugiego miejsca pod względem wzrostu wyników w europejskim rankingu CSI/SSI. Drugi obok CSI wskaźnik – SSI, czyli Sales Satisfaction Index pokazuje jakość pracy salonów. Drugie miejsce w tym rankingu wynika z faktu, że niewiele było do poprawy, szczególnie w obszarze CSI. Tu pozwolę sobie przypomnieć, że przed rokiem najwyższą notę za jakość obsługi przyznało serwisom Mitsubishi aż 93% klientów.
Trzecią nagrodą polskie serwisy marki Trzech Diamentów zostały uhonorowane za trzecie miejsce w klasyfikacji lojalności klientów. Ta klasyfikacja pokazuje zadowolenie z poziomu obsługi mierzone wskaźnikiem powrotów do serwisów Mitsubishi, by ponownie skorzystać z ich usług.
– Aż trzy nagrody w uznaniu dla najwyższej jakości usług i wytężonej pracy naszych placówek oraz zespołu Astara Poland to dla nas wielka radość i zaszczyt – skomentował Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Mocne podłoże nagród
Oczywiście klienci chętniej wysoko oceniają jakość obsługi, jeśli tej towarzyszy wysoki poziom produktu i związanej z nim oferty. Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi jest tu akuratnym przykładem.
Jacek Wichowski podkreślił, że właściciele Mitsubishi najbardziej cenią w marce jakość, poczucie bezpieczeństwa, zaufanie i komfort użytkowania auta. – Wiemy, że nasze pięcioletnie Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi to unikatowa oferta na rynku. Mieści się w nim bowiem nie tylko pięcioletnia gwarancja do 100 000 km, ale także m.in. pięcioletnie zabezpieczenie Assistance. I to bez limitu przebiegu i nawet, gdy przyczyna awarii leży po stronie użytkownika. Do tego dochodzą darmowe kontrole przed wakacjami i zimą oraz 8 lat/160 000 km gwarancji na pojemność baterii trakcyjnej. Cieszymy się, że systematycznie prowadzony program intensywnych szkoleń i nasze regularne badania zmieniających się potrzeb klientów a także dostosowywanie oferty do tych oczekiwań, przynoszą efekty. I że doceniają je klienci – powiedział ze zrozumiałą satysfakcją kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
Wróble ćwierkają, że duży wkład w zdobycie nagród miały oddziały Mitsubishi Japan Motors, z którymi współpracujemy. Na przykład korzystając z eksperckiej wiedzy ich pracowników. Dlatego czujemy się zobowiązani żeby do tematu wrócić, kiedy poznamy szczegóły. Wtedy też planujemy zamieścić adresowane gratulacje. Na razie gratulujemy firmie Astara Poland i wszystkim autoryzowanym stacjom dealerskim Mitsubishi.
Władysław Adamczyk