Najnowszy film
Wirtualna wycieczka Abartha zgromadziła miłośników marki z logo Skorpiona.

Abarth Days 2019

Wirtualna wycieczka Abartha rozbudziła pasję 114-tysięcznej społeczności fanów marki z logo Skorpiona. Wszyscy oni zostali poproszeni o opublikowanie swoich ulubionych zdjęć z Abarthami, wykonanych na ulicach swoich miast. Czekając na powrót na drogi i warkot silników na ulicach całej Europy, tym razem fani podzielili się swoimi emocjami podczas wirtualnego wydarzenia.

Skala zainteresowania przeszła najśmielsze oczekiwania. Członkowie społeczności pochodzący z 16 krajów opublikowali zdjęcia utrwalające najbardziej niezapomniane chwile przeżyte z innymi entuzjastami Abartha, przyciągając uwagę pozostałych fanów marki. W nieco ponad miesiąc opublikowaną zawartość obejrzano prawie 3 miliony razy, a liczba interakcji osiągnęła 100 tysięcy.

Abarth Virtual Tour (6)W ten sposób cała społeczność wielbicieli Abartha stworzyła prawdziwą wirtualną wycieczkę, która kraj po kraju podsycała silną miłość do marki ze Skorpionem. Społeczność Abartha ma 83 kluby na całym świecie, a w nich 114 tysięcy członków „Scorpionship”. By bezpłatnie się do nich przystąpić wystarczy odwiedzić stronę internetową scorpionship.abarth.com.

Abarth Virtual Tour (7)Marka Abarth zawsze angażowała swoich fanów w najważniejsze wydarzenia zarówno w rzeczywistości, jak i wirtualnie. Jednym z przykładów były zakończone ogromnym sukcesem Abarth Days 2019, które odbyły się zeszłej jesieni, podczas których marka z logo Skorpiona świętowała swoje 70. Urodziny.

Abarth Days 2018

 

Wydarzenie przyciągnęło tłum 5 tysięcy osób i ponad 3 tysięcy samochodów Abarth, które „paradowały” po terenie MIND Innovation District w Mediolanie. Oprócz zlotu odbył się także „Abarth Day Online” z internetową prezentacją Abartha 695 70° Anniversario, facebookową premierą, która dotarła do ponad 140 tysięcy osób w całej Europie.

Abarth Virtual Tour (2)Mało tego: społeczność Abartha rozwija się także dzięki działalności lokalnych klubów, organizatorów ponad 500 zlotów każdego roku. Wirtualna wycieczka odnotowała do tej pory dużą liczbę komentarzy i udostępnień, demonstrując w ten sposób zaangażowanie i pasję fanów Abartha, również online. Tak dziś odwiedzane są bezpieczne, wirtualne miejsca, w oczekiwaniu na ponowne spotkanie na drogach za kierownicą swojego Abartha.

Abarth Virtual Tour (9)



Wróć