Telefon do ASO i szukanie najbliższego wolnego terminu wizyty w autoryzowanym serwisie obsługi? Możesz o tym zapomnieć – Polska Grupa Dealerów (PGD) wprowadza nową usługę umawiania się do serwisu za pomocą internetowego formularza na swoim portalu.

Nowy system umawiania wizyt w serwisie ma ułatwić procedurę rezerwowania terminu i dokładnego określenia planowanej usługi, a co najlepsze, można z niego skorzystać w każdego dnia o dowolnej porze dnia i nocy – dokładnie w tej chwili, w której przypomnisz sobie, że powinieneś się stawić np. na przegląd okresowy swojego samochodu. Wystarczy wejść na stronę internetową PGD lub jej wersję mobilną. Umówienie wizyty przez okienko zatytułowane “Umów się do serwisu” odbywa się w czterech krótkich krokach, które opisujemy poniżej:

1) W pierwszym z nich z rozwijalnej listy należy wybrać markę pojazdu i interesujący nas punkt serwisowy, a następnie podać numer rejestracyjny auta, jego przebieg i typ usługi – czy będzie to przegląd okresowy czy naprawa usterki, którą w kolejnym kroku możemy opisać swoimi słowami.

2) Kolejny krok to zebranie informacji na temat tego, co planujemy zlecić przy samochodzie. Oprócz naprawy usterki czy zaplanowania przeglądu okresowego możemy wybrać jedną z proponowanych opcji dodatkowych usług serwisowych lub samodzielnie wprowadzić krótki opis, czego wymagamy, i wybrać dogodny termin wizyty, który zostanie natychmiastowo zarezerwowany przez system.

3) Ciekawym dodatkiem, dla którego stworzono trzeci krok, jest możliwość wyboru ulubionego doradcy serwisowego, który na przykład wcześniej opiekował się naszym samochodem i najlepiej zna jego historię – jeśli jeszcze takiego nie mamy, można wybrać opcję “dowolnego doradcy” i później umawiać się już tylko do niego. W tym samym oknie należy również określić godzinę wizyty. Jeśli jest nam ona obojętna lub najbardziej odpowiadający termin jest już zajęty, system sam zaproponuje najbliższy możliwy do zarezerwowania.

4) Czwarty – ostatni krok to już tylko wprowadzenie danych osobowych zlecającego przegląd lub naprawę. Należy podać w odpowiednich oknach imię, nazwisko, telefon oraz opcjonalnie adres e-mail, na który dotrze potwierdzenie rezerwacji wizyty. Oczywiście w przypadku zmiany planów zarezerwowany termin można przesunąć lub nawet anulować.

Zapraszamy do zapoznania się z systemem rezerwacji wizyt on-line, a już niebawem przedstawimy Wam instruktażowy klip wideo, pokazujący proces rezerwacji. Jeśli można ułatwić sobie obsługę serwisową samochodu, to dlaczego z tego nie skorzystać?

Poprzedni wpis Następny wpis