najwyższa ocena serwisów Mitsubishi Japan Motors

Pięknie dziękujemy. Ogromna, bo licząca siedem tysięcy osób, grupa ankietowanych nie może się mylić. Otóż 93% klientów autoryzowanych serwisów Mitsubishi wystawiło im najwyższe możliwe oceny. Taki odsetek zadowolonych osób w jakiejkolwiek dziedzinie to niezwykle rzadki przypadek. Na dodatek wynik ten plasuje polskie serwisy Mitsubishi znacznie powyżej europejskiej średniej. Ponieważ serwisy Mitsubishi Japan Motors stanowią wśród ocenianych znaczącą część, naturalnym jest, że ten wpis musieliśmy zacząć od podziękowań. W rezultacie mamy bowiem powód do wielkiej dumy i jednocześnie zobowiązanie, by nie zawieść zaufania. Serdecznie dziękujemy Pani i Panu za to, że tak bardzo doceniają Państwo nasze starania o Państwa bezpieczną i beztroską jazdę. I że chcą Państwo polecać nasze usługi swojej rodzinie i znajomym. Czynimy to przede wszystkim w imieniu doradców technicznych, mechaników i techników doposażenia.

Badania serwisów Mitsubishi

Powodowane dbałością o najwyższą jakość obsługi oddziały Mitsubishi Motors prowadzą stałe badania zadowolenia klientów salonów i serwisów marki. Podobnie jak w innych krajach, tak dzieje się oczywiście także w Polsce. Podsumowanie wyników badań z okresu od stycznia do grudnia 2021 jakiego dokonała centrala, nie tylko napawa radością. Przede wszystkim mobilizuje do dalszej pracy najwyższej jakości. Bo jakże inaczej podejść do wyniku 93% maksymalnych not uzyskanych w rozbudowanej, bo liczącej siedem tysięcy osób grupie badanych? Szczególnie jeśli wyniki badań w Polsce przyniosły oceny wyższe o kilkanaście punktów procentowych od tożsamych badań w innych krajach europejskich.

Dwa najbardziej istotne wskaźniki obrazujące zadowolenie klientów to wskaźniki satysfakcji oraz rekomendacji. Średni wynik w tych dwóch obszarach w Polsce osiągnął 93 punkty NPS. Tenże wskaźnik NPS – Net Promotor Score – określa odsetek pozytywnych rekomendacji, czyli prawdopodobieństwo polecenia produktów lub usług firmy rodzinie lub znajomym. Jest on nawet metodycznie pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. Innymi słowy, jakby nie patrzeć, co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi najwyższą notę.

Potwierdzenie najwyższego poziomu jakości pracy serwisów Mitsubishi w Polsce znajdujemy w porównaniu ich wyników z rezultatami osiągniętymi w innych krajach europejskich badających zadowolenie klientów tą samą metodą. Także w zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji obrazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i zachowania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały wyższe wyniki w każdym obszarze. Rozwijając ten wątek, możemy dodać, że wyniki te przewyższają średnią w innych krajach europejskich wyraźnie.

Salony Mitsubishi także powyżej średniej europejskiej

Wyniki badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi za okres od stycznia do grudnia 2021 dowodzą z kolei wysokiego poziomu obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors. A ponieważ i salony Mitsubishi Japan Motors badani Państwo oceniali, również za te noty dziękujemy.

Badania satysfakcji i rekomendacji salonów Mitsubishi w roku 2021 zaowocowały wynikiem 83 punktów NPS. W rezultacie możemy cieszyć się bardzo dobrymi ocenami całego procesu sprzedaży wystawionymi przez klientów. Podobnie jak w przypadku serwisów, także w tym obszarze nasz kraj plasuje się powyżej średniej europejskiej.

Cieszymy się, że pomimo trudnych, pandemicznych czasów nasi dilerzy nadal doskonalą swoje umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów właśnie jakość, zaufanie i komfort są coraz ważniejsze, dlatego systematycznie prowadzimy program intensywnych szkoleń. Jednocześnie badamy zmieniające się potrzeby klientów i oferujemy oczekiwane przez nich udogodnienia. Na przykład takie, jak serwis door-to-door, darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów – skomentował Jacek Wichowski, kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Z upoważnienia koleżanek i kolegów z Mitsubishi Japan Motors informujemy, że niezmiennie deklarują oni najwyższą staranność w dbałości o Państwa satysfakcję.

Władysław Adamczyk

najwyższa ocena serwisów Mitsubishi Japan Motors
Poprzedni wpis Następny wpis