Ford Smax

Ford S-Max to jeden z największych rodzinnych samochodów oferowanych przez markę z niebieskim owalem. Mniejszy od niego jest C-Max oraz B-Max. Większy jest z kolei duży Galaxy. W tym roku dynamicznie wyglądający S-Max przeszedł lifting, który jeszcze podkreślił jego świetny wygląd. Ile teraz kosztuje ten familijny Ford?

Ford S-Max dostępny jest w sześciu wersjach silnikowych. Bazową stanowi 1,5 EcoBoost, który rozwija 160 KM. Jest on standardowo wyposażony w ręczną, 6-biegową przekładnię i napęd na przednią oś. Jego ceny zaczynają się od 106 600 zł. Jedynym motorem benzynowym w gamie S-Maxa oprócz 1,5 EcoBoosta jest 2-litrowiec z tej samej rodziny. Generuje on 240 KM i dostępny jest z 6-biegowym automatem w standardzie. Tu ceny startują od pułapu 131 600 zł.

Wszystkie diesle to jednostki 2-litrowe. Podstawowy silnik wysokoprężny dysponuje mocą równą 120 KM. Dostępny jest wyłącznie z 6-biegową skrzynią ręczną. Jego ceny zaczynają się od 112 600 zł. Więcej możliwości wyboru mamy w przypadku 150 i 180-konnych diesli. Te startują od odpowiednio 118 600 i 124 600 zł. W bazowych wersjach oferowane są z napędem na przednią oś i przekładnią manualną. Wersja 150-konna jest dostępna także w połączeniu z napędem na cztery koła oraz w odmianie zawierającej skrzynię PowerShift i napęd na przednią oś. Mocniejszy diesel oferowany jest w dwóch dodatkowych wersjach: PowerShift + FWD oraz PowerShift + 4WD.

2015-ford-s-max-03-719759baca980092000-17215

Topowy diesel to motor dwulitrowy z podwójnym doładowaniem równoległym. Generuje on 210 KM i 450 Nm. Parametry te trafiają wyłącznie na przednią oś i jedynie przez skrzynię PowerShift.

Ford S-Max dostępny jest w Polsce w dwóch poziomach wyposażenia: Trend i Titanium. Wszystkie powyższe ceny dotyczą pierwszej, bazowej wersji. Jedynym silnikiem, którego nie kupimy w odmianie Trend jest 2.0 TDCi Bi-Turbo. Ten motor oferowany jest wyłącznie z wyposażeniem Titanium. Jego ceny startują od 147 800 zł.

W standardzie na pokładzie S-Maxa po liftingu dostaniemy między innymi system zapobiegający wywróceniu pojazdu, elektryczny hamulec postojowy, boczne kurtyny powietrzne dla wszystkich trzech rzędów siedzeń, wspomaganie kierownicy typu EPAS, radio z CD i MP3, 2,3-calowy wyświetlacz na tablicy zegarów, reflektory halogenowe projekcyjne , światła do jazdy dziennej, lusterka boczne sterowane i podgrzewane elektrycznie, klimatyzację dwustrefową, dodatkową nagrzewnicę elektryczną, pełną elektrykę szyb i wiele innych dodatków.

2015-ford-s-max-06-b41640631a2ca092000-17215

Dopłaty wymaga między innymi klimatyzacja 3-strefowa. Kosztuje ona 2,5 tys. zł bez względu na poziom wyposażenia. Dopłacimy także za dach panoramiczny. Jego cena wynosi 3900 zł. Sporej dopłaty wymaga Adaptive Cruise Control. W wersji podstawowej trzeba zapłacić za ten system 10 050 zł, a w Titanium 8100 zł. Zawiera on jednak spory pakiet dodatków, w tym system wspomagający utrzymanie pojazdu na pasie ruchu, automatyczne sterowanie światłami drogowymi, system monitorujący koncentrację kierowcy oraz kamerę z układem rozpoznawania znaków drogowych.

Ford S-Max to rewelacyjna propozycja dla rodziny, która oprócz dużej przestrzeni i komfortu oczekuje także atrakcyjnego wyglądu samochodu i elastyczności podczas wybierania jednostki i układu napędowego.

Odwiedź ford.pgd.pl i dowiedz się więcej o nowym Fordzie S-Maksie

Poprzedni wpis Następny wpis