Hyundai Motor Company i światowe supergwiazdy BTS wydają nową piosenkę „IONIQ: I’m On It”.Nowy utwór będzie dostępny do bezpłatnego pobrania od 31 sierpnia na stronie internetowej Hyundai Worldwide (https://www.hyundai.com/worldwide/en)

Jest to kolejne wydarzenie w ramach kampanii Hyundai pod nazwą „IONIQ in charge of turning the world”, wprowadzającą dedykowaną submarkę pojazdów elektrycznych.

Pierwszy projekt muzyczny BTS i Hyundai będzie można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej marki 31 sierpnia o 19:00 KST. Teledysk będzie miał swoją premierę na oficjalnym ogólnoświatowym kanale firmy YouTube (@HyundaiWorldwide) 2 września o godzinie 11:00 KST.

Piosenka „IONIQ: I’m On It” poświęcona jest dostarczaniu elektryzujących rozwiązań dopasowanych do nowoczesnego stylu życia z użyciem nowych technologii z zakresu łączności. Przekaz ten jest zgodny z wizją „Postępu dla ludzkości” marki. Tekst piosenki, śpiewany i rapowany przez RM, Jina, SUGA, j-hop, Jimin, V i Jung Kook z BTS, porusza kwestie takie, jak odkrywanie, ciekawość, nadzieja, kreatywność i inspiracje na przyszłość. W teledysku pojawi się zaprezentowany w marcu Prophecy, najnowszy koncept elektryczny marki Hyundai.

csm_hyundai-bts-ioniq-song-02-1610_29f823b128Submarka elektrycznych samochodów IONIQ wzmacnia zaangażowanie firmy Hyundai w czystą mobilność i odzwierciedla jej trwającą transformację w dostawcę inteligentnych rozwiązań. W ramach submarki IONIQ, Hyundai planuje wprowadzenie trzech nowych modeli samochodów elektrycznych w ciągu najbliższych czterech lat. Będą to średni CUV- IONIQ 5, sedan IONIQ 6 oraz duży SUV-a IONIQ 7. Następnie mają pojawić się kolejne, jeszcze bardziej innowacyjne modele.

Fani IONIQ i BTS mogą wziąć udział w wydarzeniu online i mają szansę wygrać limitowaną edycję odtwarzacza w kształcie kasety. Odtwarzacz muzyczny zawiera nagrania – „IONIQ: I’m On It” oraz indywidualny przekaz od każdego członka zespołu.

Poprzedni wpis Następny wpis