Kibiców na całym świecie czeka kolejne dziewięć miesięcy sportowych emocji. Aby uczcić tę okazję, Hyundai Motor opublikował nowy film, który podkreśla współpracę marki z pięcioma europejskimi klubami\

Po krótkiej letniej przerwie piłkarskie kluby, których partnerem jest Hyundai, wkroczą w nowy sezon z nadzieją na kontynuację pasma sukcesów. Jako panujący mistrz Europy, FC Chelsea będzie dążyła do wywalczenia tytułu w Premier League.

Tymczasem mistrzowie LaLiga 2020/21, Atletico Madryt będzie nadal naciskał i walczył o kolejne trofea. Podobnie jak w poprzednich sezonach, w krajowych rozgrywkach oba kluby będą nosiły na rękawach logotypy Hyundaia. W sezonie 2021/22 koszulki Chelsea i Atletico po raz pierwszy będą nosić emblemat marki w europejskich rozgrywkach.

Hyundai niedawno przedłużył wieloletnią umowę z AS Roma. Ostatnim razem włoski klub zakwalifikował się do inauguracyjnej Ligi Konferencji Europy UEFA, a Roma rozpocznie nowy sezon z nowym menadżerem, którym został José Mourinho – dwukrotny zwycięzca Ligi Mistrzów UEFA. Podobnie jak w poprzednich sezonach, logotyp Hyundai pojawi się na tyle słynnej czerwono-żółtej koszulki w większości krajowych rozgrywek.

Obecność Hyundaia będzie również mocno widoczna w niemieckiej Bundeslidze. Firma nawiązała partnerstwo z zespołem Hertha BSC oraz Eintrachtem Frankfurt – tegorocznym kandydatem do udziału w rozgrywkach Ligii Europy UEFA. W okresie letnim oba kluby były skupione na działaniach wokół rynku transferowego. Liczne wzmocnienia przełożą się na jeszcze lepszą jakość gry, która będzie przepustką do kwalifikacji w rozgrywkach europejskich.

Poza zaangażowaniem w sponsoring drużyn męskich, Hyundai po raz kolejny będzie widoczny w najważniejszych europejskich ligach piłki nożnej kobiet. Marka angażuje się w partnerstwo klubów kobiecych, w tym Chelsea FC Women, AS Roma Women, Atletico Madrid Femenino i Eintracht Frankfurt Women.

Ogólnoeuropejska strategia piłkarska Hyundaia

Hyundai jest obecny w krajowych i międzynarodowych rozgrywkach piłkarskich od ponad 20 lat oraz od 1999 r. pełni funkcję partnera FIFA. Hyundai wkrótce weźmie udział w wielu aktywnościach związanych z nadchodzącymi Mistrzostwami Świata FIFA w Katarze 2022™.

Hyundai jest nie tylko sponsorem czołowych europejskich klubów piłkarskich, ale także partnerem dla ich fanów. Poprzez wypracowaną ogólnoeuropejską strategię piłkarską, Hyundai aktywnie wspiera kibiców poprzez sponsoring Chelsea FC w Wielkiej Brytanii, Atletico Madryt w Hiszpanii, AS Roma we Włoszech, a także Hertha BSC i Eintracht Frankfurt w Niemczech.

Poprzedni wpis Następny wpis