Hyundai Motor ogłosił program Hyundai C A R E, wydłużający okres gwarancji samochodów Hyundai na całym świecie.

Program ma na celu wsparcie Klientów Hyundai, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem samochodów ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19.

W ramach Hyundai C A R E przedłużony został okres gwarancji dla wszystkich samochodów, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do 30 kwietnia 2020 roku, do końca maja 2020 roku. Ponad 1,21 miliona samochodów ze 175 krajów kwalifikuje się do wydłużenia gwarancji w programie Hyundai C A R E.

Decyzja Hyundai Motor spowodowana jest wybuchem epidemii COVID-19, która sprawiła, że wiele krajów wprowadziło środki ostrożności, w tym ograniczenia w przemieszczaniu się lub zamknięcie wybranych punktów usługowych. Program Hyundai C A R E da pewność Klientom, że ewentualne ograniczenia wprowadzone przez władze państwowe i mogące powodować brak możliwości odbycia wizyty serwisowej, nie wpłyną na możliwość skorzystania z gwarancji Hyundai.

Dodatkowo, Hyundai Motor Poland zdecydował o przedłużeniu działania bezpłatnej usługi Assistance w okresie przedłużonej gwarancji, by jeszcze bardziej zadbać o Klientów w Polsce.

W kolejnych dniach Hyundai Motor Poland zamierza kontaktować się z Klientami, których samochody zostały objęte programem Hyundai C A R E oraz przedłużonym Assistance w Polsce oraz zamieścić informacje na temat programu stronie hyundai.pl.

Poprzedni wpis Następny wpis