Mając na uwadze przede wszystkim zdrowie i bezpieczeństwo Klientów Hyundai w czasie wprowadzonego w Polsce stanu epidemii, Hyundai Motor Poland zdecydował się na zredefiniowanie procesu sprzedaży nowych samochodów Hyundai. Może on być prowadzony całkowicie zdalnie
Działanie systemu jest banalnie proste.
Klient wybiera model na stronie hyundai.pl lub na stronie Dealera Hyundai, a następnie kontaktuje się z Dealerem za pośrednictwem dedykowanego formularza online, czatu, telefonicznie lub e-mailowo. W odpowiedzi Dealer ustala z Klientem termin video spotkania. Podczas spotkania, poza zbadaniem potrzeb Klienta oraz przygotowaniem symulacji oferty, następuje profesjonalna, pełna prezentacja samochodu online, zarówno zewnętrza, jak i wnętrza, aby Klient mógł zapoznać się z produktem tak, jakby był w salonie Dealera Hyundai.

csm_HY_TL_NLine_airfield_4c_small-1610_f336652660Wszystkie formalności związane z zakupem samochodu prowadzone mogą być całkowicie zdalnie, z wykorzystaniem Internetu, za pośrednictwem kuriera albo poczty, bądź z ograniczeniem liczby wizyt w salonie do absolutnego minimum.
Na życzenie Klienta, po sfinalizowaniu zakupu samochodu i uzgodnieniu warunków takiej usługi, Dealer Hyundai zarejestruje samochód Klienta oraz zaoferuje usługę door-to-door, czyli dowozu samochodu w wybrane przez Klienta miejsce. Dla bezpieczeństwa, przed wydaniem, samochód Hyundai zostanie poddany dezynfekcji przez ozonowanie. Ozon ma silne właściwości utleniające i biobójcze. Jego użycie zapewnia czystość mikrobiologiczną i sterylność, zabezpieczając samochody Hyundai przed zagrażającymi zdrowiu mikroorganizmami i wirusami.

Tucson_Hero_Status_Quo_rgb-e2e
Proces sprzedaży zdalnej:
  • Wybranie modelu na stronie hyundai.pl lub Dealera (online)
  • Kontakt z dealerem (telefoniczny lub online)
  • Profesjonalna wideo prezentacja samochodu (online)
  • Przesłanie symulacji oferty cenowej, finansowania i ubezpieczenia (online)
  • Transakcja (w zależności od formy finansowania online, za pośrednictwem kuriera lub poczty bądź z koniecznością spotkania bezpośredniego ograniczonego do niezbędnego minimum)
  • Rejestracja samochodu przez Dealera (zdalna)
  • Transport samochodu pod dom w usłudze door-to-door
Poprzedni wpis Następny wpis