Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Cobra N+ Juke - i szafa gra (2010) | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Cobra N+ Juke – i szafa gra (2010)

Niemiecka Cobra specjalizuje się w tuningu japońskich samochodów. Oto pomysł tej firmy na przeróbki do popularnego małego samochodu crossovera – Nissana Juke’a.

Nissan Juke to popularne auto wśród klientów – na tyle popularne, że Nissan postanowił zbudować jego supersportową wersję Juke-R. Cobra N+ nie jest tak ekstremalna, ale warto zwrócić na nią uwagę. Co więcej, to, co robi tuner, jest przeznaczone do wszystkich wersji silnikowych.

Sztandarowym produktem Cobry są zestawy rur. Do Juke’a pakiet ten nie jest bardzo rozbudowany, ale też nie niewielki: składa się z przedniej rurowej osłony i rurowych progów ze stopniami. Średnica rur zastosowanych do osłonięcia przodu Nissana wynosi 60 mm, a tych z boku wozu 80 mm. Przednia osłona może być dodatkowo wyposażona w diody LED pracujące jako światła do jazdy dziennej lub światła dalekosiężne.

Tuner daje też możliwość instalacji części układu wydechowego. Chodzi o podwójną końcówkę rury wydechowej oraz tylny tłumik, dzięki którym auto będzie brzmiało bardziej sportowo.

Ostatnim punktem tuningu Juke’a są 19- lub 20-calowe felgi. Mniejsze nazwano B26, a większe Sahara. I jedne, i drugie mają szerokość 8,5 cala. Opony na 19-calowych felgach mają rozmiar 235/40 R19, a na 20-calowych – 255/30 R20.

Cobra N+ nie podała ceny tuningu samochodu, ale informuje, że wszystkie części objęte są 2-letnią gwarancją.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

17 lutego, 2025

Polacy lubią nowości i nowinki techniczne, ale w motoryzacji w większości preferują tradycyjne rozwiązania. Jednoznacznie na to wskazuje wciąż niesłabnące zainteresowanie samochodami napędzanymi silnikami spalinowymi. (...)

16 lutego, 2025

Dawno, dawno temu ( w roku 2012) miałem okazję uczestniczyć w konferencji w Stuttgarcie, gdzie premierę miał Mercedes Citan. Prowadzący wykład neurolog wyjaśniał wówczas pracę (...)

12 lutego, 2025

Salony OMODA & JAECOO, podobnie jak samochody tych marek, wciąż są nowymi w naszej motoryzacyjnej świadomości. Nawet mimo tego, że charakterystyczne auta dają się już (...)