Chcąc pokazać pracę innowacyjnych twórców w pełni elektrycznego coupé crossovera Ariya, Nissan proponuje podróż w głąb historii projektowania tego modelu, przedstawiając Horyzont.

Specjalnie przygotowany cyfrowy magazyn jest wypełniony po brzegi bogatymi opowieściami, pięknymi zdjęciami i powstałymi specjalnie w tym celu materiałami wideo. Horyzont pokazuje bezprecedensowe spojrzenie na prace koncepcyjne leżące u podstaw samochodu, który zmienia zasady gry. Magazyn przedstawia początki procesu projektowego widziane oczami wysoce wykwalifikowanych zespołów projektowych Nissana i opowiada historię designu modelu Ariya z niespotykaną szczegółowością.

Horyzont przedstawia historie z samego serca Nissan Design Europe, opowiadane przez projektantów, menedżerów ds. kolorystyki, formierzy i cyfrowych modelarzy. Prezentowane anegdoty są pełne pasji, inspiracji i kreatywności związanych z procesem projektowania modelu Ariya. Ujawniają z wielką dokładnością, jak pierwszy szkic przeistoczył się w szczegółowy projekt koncepcyjny.

Alessandro Messale, Designer at Nissan Design Europe, London, was part of the core team who helped bring the Nissan Ariya to life

Od światowej premiery modelu Ariya w lipcu klienci z całej Europy okazali ogromny entuzjazm dla tego modelu – blisko 15 000 osób zarejestrowało się na specjalnie stworzonej stronie, wyrażając tym samym swoje zainteresowanie modelem. W pierwszej piątce znaleźli się mieszkańcy Oslo, Londynu, Helsinek, Paryża i Madrytu.

Istotą innowacji jest wykraczanie poza tradycyjne działania – badanie granic technologii i kreatywności w celu stworzenia czegoś nowego i ekscytującego. Właśnie to reprezentuje sobą projekt Nissana Ariya” – powiedział Matthew Weaver, wiceprezes, Nissan Design Europe.

Poprzez sześć wyjątkowych historii publikacja pokazuje czytelnikom szczegóły powstawania projektu koncepcyjnego modelu Ariya, od fascynujących rozmów między wiodącymi projektantami, przez dzienniki projektowe specjalistów odpowiadających za samochód, po badanie wpływu japońskiej sztuki i rzemiosła. Każda historia to bliższe spojrzenie na pracę zespołową, oddanie i pasję, które pomogły zdefiniować cechy modelu Ariya jako nowej ikony Nissan Intelligent Mobility – samochodu, który przekracza oczekiwania klientów.

Porywające historie w magazynie Horyzont jeszcze mocniej przemawiają do wyobraźni dzięki atrakcyjnym materiałom wideo, które można obejrzeć w magazynie i na kanale Nissan Europe na YouTube. Magazyn będzie dostępny w limitowanej edycji drukowanej oraz w wersji cyfrowej, aby mogli się nim cieszyć mieszkańcy całej Europy.

Design concept imagery for the Nissan Ariya at Nissan Design Europe, London

Weaver dodaje: „Ariya to początek nowego rozdziału w historii Nissana. Jest odzwierciedleniem oryginalnego, nowego języka projektowania – ponadczasowego japońskiego futuryzmu. Filozofia ta jest ukłonem w stronę japońskiego DNA Nissana cechującego się znakomitym kunsztem wykonania, ale jednocześnie wzbogaconego o świeże spojrzenie, które jest elementem naszej wizji bardziej połączonej i zelektryfikowanej przyszłości”.

Połączenie ciężkiej pracy, oddania i zespołowego ducha w Nissan Design Europe oraz w japońskim zespole projektowym z Nissan Global Design Centre pozwoliły urzeczywistnić tę wizję. W magazynie Horyzont dzielimy się naszymi doświadczeniami i pokazujemy, jak ta wizja została w pełni zrealizowana w modelu Ariya – i jakie znaczenie ma to dla wszystkich zaangażowanych w projekt osób. Mamy nadzieję, że nasza historia pozwoli w pełni zanurzyć się w nowy i ekscytujący świat projektowania samochodów elektrycznych”.

Matthew Weaver, Vice President of Nissan Design Europe, and Chetan Chohan, Design Manager at Nissan Design Europe, review a digital rendering of the Nissan Ariya.

Ty również możesz dołączyć do 15 000 zainteresowanych i być wśród pierwszych osób, które otrzymają ekskluzywne aktualizacje dotyczące modelu Ariya – wejdź na stronę dla klientów i zarejestruj się: https://www.nissan.pl/ARIYA-rejestracja.html.

Poprzedni wpis Następny wpis