Nissan wypuścił na rynek zmodyfikowany model Leaf oznaczony tajemniczym kodem 3.Zero. Ma lepsze multimedia i jest dostępny z dwukolorowym nadwoziem. Jednak prawdziwą ciekawostkę stanowi wersja 3.Zero e+.
Nissan Leaf 3.Zero e+ to wzmocniona do 217 KM wersja najpopularniejszego auta elektrycznego w Europie. Ma też większy akumulator o pojemności 62 kWh, który daje zasięg do 385 km na jednym ładowaniu. Osiągi są odpowiednio lepsze za sprawą mocniejszego silnika – Leaf 3.Zero e+ przyspiesza do setki w czasie 7,3 s. Prędkość maksymalna to 157 kg. Niestety zwiększyła się także masa auta do 1731 kg.

Wydłuży się także czas potrzebny na zregenerowanie baterii. Ładowarką pokładową 6.6kW z ładowarki naściennej 32 A to 11 godzin i 30 minut. Przewodem EVSE z gniazdka domowego będziecie ładować 3.Zero e+ przez 32 godziny. Natomiast czas ładowania szybką ładowarką 50kW z poziomu 20 proc. do 80 proc. potrwa 90 minut.
Warto wiedzieć, że Nissan Leaf 3.Zero e+ jest limitowanym produktem w Europie. Przeznaczono tylko 5000 sztuk na sprzedaż w cenie 201 200 zł. Zwykła wersja 3.Zero kosztuje 175 500 zł.