Nowy Opel Mokka będzie pierwszym modelem, który pokaże nowe oblicze niemieckiej marki. Zespół projektowy skupiony wokół Marka Adamsa, wiceprezesa ds. stylistyki firmy Opel, stworzył nowy, niepowtarzalny przód – Opel Vizor. Niczym osłona zabezpieczająca w kasku motocyklowym, Opel Vizor zakrywa nową „twarz” Opla, w naturalny sposób łącząc w jednym module grill, reflektory i logo marki.

Legendarny Opel Manta pierwszej generacji był inspiracją dla pierwotnej koncepcji tego eleganckiego motywu: dla nowej Mokki projektanci dosłownie na nowo odkryli grill Manty z dwoma modułami reflektorów na czarnej powierzchni, obramowanymi cienką chromowaną listwą.

Przednia osłona nowej Mokki rozciąga się płynnie w poprzek przodu pojazdu pod maską, wizualnie powiększając jej szerokość, i porządkuje pas przedni z mniejszą ilością elementów. Żadne zbędne zdobienie nie przeszkadza w skupieniu uwagi na czystej, gładkiej powierzchni, która doskonale integruje światła przednie. W centrum dominuje legendarne logo Opla z błyskawicą. Wygląda czysto, precyzyjnie i technicznie, doskonale pasuje do nowej Mokki, która będzie wyposażona wyłącznie w wysokiej jakości lampy LED, a także najnowszej generacji reflektory matrycowe IntelliLux LED® – to prawdziwa innowacja w tym segmencie rynku. Opel Vizor stanie się znakiem rozpoznawczym wszystkich modeli Opla w rozpoczętej dekadzie, z założeniem dalszego łączenia najlepszych technologii.

„Stworzenie nowego, świeżego oblicza marki, wiernego naszej przyszłej filozofii projektowania, opartej jednocześnie na wyrazistości i czystości, było dla nas bardzo istotne. Nasz nowy Vizor, który debiutuje w kolejnej generacji Mokki, jest bardzo wyraźny i wyróżniający się, a jednocześnie wierny swoim niemieckim korzeniom formy podążającej za funkcją. Nie ma potrzeby stosowania klasycznego grilla w samochodach elektrycznych, takich jak Mokka, więc Vizor tworzy płynną integrację przyszłego oświetlenia i pozostałych technologii, a wszystko to w ramach zaawansowanej technologicznie przedniej osłony” – wyjaśnił Mark Adams.

Nowe oblicze marki jest zgodne z filozofią kompasu Opla. Mokka kolejnej generacji po raz pierwszy zaprezentuje nowy wzór przedniego i tylnego widoku przyszłych modeli Opla. W stylistyce kompasu dwie osie przecinają się z błyskawicą Opla w środku, dzięki czemu logo marki staje się coraz bardziej centralnym elementem. Ostrzejsze i wyraźniejsze przetłoczenia przedniej maski, typowe dla najnowszych pojazdów marki Opel, przechodzą poniżej logo błyskawicy i wyznaczają oś pionową. Charakterystyczne światła do jazdy dziennej LED w kształcie skrzydła, którą zachowają również wszystkie przyszłe modele Opla, symbolizuje oś poziomą.

Czy chcesz wiedzieć więcej o nowym modelu i kiedy będzie w naszym salonie?

Opel Westmotor, ul. Obornicka 125, 62-002 Suchy Las k./Poznania, telefon: (61) 610 41 05

Opel Westmotor, ul. Głogowska 444, 60-266 Poznań, telefon: (61) 610 41 10

Poprzedni wpis Następny wpis