Jeep świętuje swoje 80-lecie, pod znakiem wolności, pokonywania każdej przeszkody i podnoszenia poprzeczki każdego wyzwania. Filozofia podzielana także przez drużynę Biało-Czarnych, doskonale wyrażona została w spocie reklamowych, który można oglądać w tych dniach na kanałach telewizji naziemnej, satelitarnej i cyfrowej we Włoszech: „80 lat może wydawać się dużo. Lecz kiedy masz idee, marzenia, wspólną pasję i wizję….. wtedy 80 lat to dopiero początek”.

W sezonie 2012-2013 rozpoczęła się zwycięska współpraca Juventusu z marką Jeep, bazująca na wspólnych wartościach, jak autentyczność i pasja. W ciągu ostatnich dziewięciu sezonów Jeep i turyński Klub razem zdobyli siedemnaście tytułów, w tym w Serie A, Pucharze Włoch i Superpucharze Włoch, zapisując  niezapomniane karty w historii włoskiej piłki nożnej.

Silna drużyna, która sprosta każdemu zadaniu. 
W nowym, rozpoczynającym się sezonie zapowiadają się nowe wyzwania, którym zawodnicy drużyny Juventusu z logo marki Jeep na koszulkach, są gotowi stawić czoła.
Liczne są także wyzwania związane z nową mobilnością, które czekają Jeepa oferującego najczęściej nagradzaną w historii i ciągle ewoluującą gamę SUV-ów. Oprócz nowych modeli Renegade i Compass 4xe plug-in hybrid, do których wkrótce dołączy kultowy model  Wrangler wyposażony w tę samą technologię, w styczniu na rynku północnoamerykańskim zadebiutował nowy Grand Cherokee 2021, a w europejskich Salonach nowy Gladiator, model oznaczający powrót marki Jeep® do segmentu pickupów.

Poprzedni wpis Następny wpis