Najnowszy film
Volvo wprowadza procedury bezpieczeństwa w okresie epidemii

image00005-938x1250

Branża samochodowa, choć przeżywa wyraźne spowolnienie, nadal funkcjonuje. Przemieszczanie się w niezbędnych potrzebach własnym samochodem jest znacznie bezpieczniejsze niż korzystanie z transportu publicznego. Utrzymanie prywatnej mobilności staje się priorytetem. Nasze salony reagują na zaistniałą sytuację i wprowadzają szereg zmian, będących odpowiedzią na okres epidemii CoVid-19.V

Autoryzowane salony Volvo bardzo szybko zareagowały na zaistniałą sytuację. W wielu salonach przy wejściu pojawiły się środki do dezynfekcji rąk i gumowe rękawiczki. Klienci są umawiani na precyzyjną godzinę, by jak najkrócej przebywali w zamkniętych obiektach. Ten model funkcjonowania zmniejsza też liczbę osób znajdujących się we wspólnej przestrzeni zamkniętej. Salony tworzą też wydzielone strefy, w których mogą poruszać się klienci, zachowując optymalny dystans do pracowników. Personel odpowiedzialny za sprzątanie naszych obiektów, został wyposażony w mocniejsze niż dotąd środki do czyszczenia i dezynfekcji. Zachęcamy klientów do płatności bezgotówkowych, umożliwiamy także dokonywanie płatności za pomocą przelewów.

wszystkie_1_91-1Samochód na telefon

Doradcy sprzedaży samochodów nowych i używanych kontaktują się z klientami telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem internetowych czatów i telekonferencji. Wiele salonów oferuje wydawanie samochodu pod domem klienta. Zdalnie można także zawrzeć albo wznowić polisę ubezpieczeniową. Z wyjątkiem dwóch obiektów, salony stacjonarne nadal pozostają otwarte. Klientom oferowane są dodatkowo czynności ozonowania wnętrza ich pojazdów. Poza dwoma obiektami, nasze salony są także otwarte na tradycyjną, bezpośrednią obsługę klientów

image00003-938x1250Zdalna diagnostyka samochodu

Volvo jako lider innowacyjności umożliwia zdalną diagnostykę samochodu w obrębie autoryzowanego punktu dealerskiego poprzez wewnętrzną sieć Wi-Fi bez konieczności wjeżdżania do hali serwisowej . Zaostrzono też rygory higieniczne obsługi aut. Obsługiwane pojazdy przed opuszczeniem serwisu są są poddawane starannemu czyszczeniu i dezynfekcji, dezynfekcji poddawany jest również kluczyk. Pracownicy serwisu wyposażeni są w rękawiczki jednorazowe, a wrażliwe elementy pojazdu zabezpieczone są jednorazowymi pokrowcami (fotel, dywaniki, kierownica, lewarek zmiany biegów). Serwisy także oferują odbiór i odstawienie pojazdu pod dom klienta. Wspólnie robimy, co w naszej mocy, by zapewnić bezpieczeństwo Państwu i naszym pracownikom.



Wróć