Opel, w związku z obowiązującym w Polsce stanem epidemii oraz zaleceniami władz dotyczącymi ograniczenia rozprzestrzeniania się Covid-19, uruchomił Wirtualny Salon Opla, poprzez który klienci mogą zapoznać się z bieżącą ofertą niemieckiej marki bez wychodzenia z domu oraz skontaktować się z konsultantami za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i narzędzi online. Konsultanci Opla są dostępni, aby udzielać informacji na temat nowych i używanych samochodów osobowych oraz dostawczych, a także porad dotyczących ich serwisowania.
W Wirtualnym Salonie Opla marka prezentuje aktualną ofertę, a klienci mogą wybrać interesujący ich model korzystając z wyszukiwarki samochodów dostępnych od ręki. Ponadto klienci będą mogli skorzystać z dodatkowych programów promocyjnych na wybrane modele oraz atrakcyjnych form finansowania.
Jednocześnie, aby zapewnić mobilność wszystkim osobom, dla których jest to konieczne oraz umożliwić im bezpieczne przemieszczanie się, do ich dyspozycji pozostają otwarte autoryzowane serwisy marki Opel, oferując klientom usługi posprzedażne. Szczególnie ważne jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania pojazdów dostarczających leki i żywność, a także umożliwiających mobilność personelu medycznego.
W autoryzowanych serwisach wprowadzono niezbędne środki ostrożności oraz dodatkowe procedury higieniczne. Klienci punktów serwisowych mogą umówić wizytę online oraz, w większości punktów, zamówić usługi serwisowe door–to-door. Aktualne godziny otwarcia salonów i serwisów marki Opel są dostępne bezpośrednio u preferowanego dealera.