Wróć na główną stronę Grupy PGD

Wybierz markę

CEO koncernu Nissan - Carlos Ghosn podczas prezentacji planu Power 88
CEO koncernu Nissan - Carlos Ghosn podczas prezentacji planu Power 88

Nissan ogłosił swój plan na najbliższe lata – premiera nowego modelu średnio co sześć tygodni przez najbliższe sześć lat to tylko jego część.

Plan rozwoju nazwany Power 88 ma na celu pełną globalizację marek Nissan oraz Infiniti na obszarze 92% rynków. Specjalnie na potrzeby realizacji planu zostanie zbudowana w Brazylii nowa fabryka produkująca rocznie 200 000 samochodów.

Człon nazwy 88 odpowiada planowanemu wzrostowi udziału w światowym rynku motoryzacyjnym do 8% (obecnie 5,8 %) i zwiększenie zysków o co najmniej 8% w ciągu najbliższych sześciu lat. Jednym z celów jest także wzrost udziału marki Infiniti w klasie samochodów premium do 10% segmentu (planowane 500 000 egzemplarzy) na 70 rynkach, na których samochody te będą oferowane.

Elementem strategii jest także otworzenie do 2016 roku 1500 nowych salonów dilerskich na całym świecie, rozwój co najmniej 15 nowych technologii rocznie i premiery co najmniej dwóch nowych modeli samochodów w ciągu każdych 6 tygodni. Producent mocno stawia na pojazdy elektryczne i hybrydowe.

Poprzedni wpis Następny wpis

    Szukasz auta dla siebie?
    Wypełnij formularz, a my się z Tobą skontaktujemy!