Nowa Mokka jest zbudowana na nowej wersji bardzo wydajnej wieloenergetycznej platformy modułowej CMP (Common Modular Platform), umożliwiającej montowanie zespołów napędowych różnego typu. Zespół inżynierów z Rüsselsheim szczególnie postarał się o znaczące obniżenie masy w porównaniu z poprzednią generacją modelu, redukując ją nawet o 120 kg, a także o zwiększenie sztywności nadwozia. W przypadku wersji elektrycznej z nisko osadzonym akumulatorem zintegrowanym z konstrukcją nadwozia sztywność skrętna wzrosła nawet o 30 procent. Korzyści są oczywiste: nowa Mokka spala znacznie mniej, a jednocześnie jest dużo bardziej elastyczna i dynamiczna oraz dostarcza więcej przyjemności z jazdy
Jazda Mokką-e dostarcza fascynujących wrażeń bez emisji spalin. Silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM) rozwija 260 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego od razu po ruszeniu z miejsca. Samochód jest wyjątkowo zwinny i dynamiczny: przyspieszenie od zera do 100 km/h zajmuje 9,1 sekundy2 , a żeby osiągnąć prędkość 50 km/h wystarczy 3,7 sekundy. Kierowcy mogą wybierać pomiędzy trzema trybami jazdy — Normal, Eco i Sport — od optymalnej równowagi po maksymalną przyjemność z jazdy. Na zasilaniu akumulatorowym Mokka-e może przejechać do 324 kilometrów (według WLTP3).
Prędkość maksymalna została elektronicznie ograniczona do 150 km/h w celu oszczędzania energii zgromadzonej w akumulatorze o pojemności 50 kWh i wydłużenia zasięgu.
Uzupełnienie zapasu energii do 80 procent pojemności akumulatora na stałoprądowej100-kilowatowej publicznej stacji ładowania zajmuje tylko 30 minut — funkcja ładowania w tym trybie stanowi standardowe wyposażenie modelu. Nowa Mokka-e obsługuje wszystkie opcje ładowania prądem jednofazowym lub trójfazowym z mocą 11 kW: za pomocą ładowarki naściennej, szybkiej ładowarki lub przez kabel podłączony do domowego gniazdka elektrycznego. Dodatkową zachętą jest gwarancja na akumulator obowiązująca przez 8 lat lub 160 000 kilometrów.
Ładowarka uniwersalna z kompletem adapterów umożliwia podłączenie samochodu do praktycznie dowolnego gniazdka i publicznej ładowarki niezależnie od standardu lokalnej sieci elektrycznej. Ten typ ładowarki jest więc idealny dla klientów, którzy zwykle ładują samochód w domu, ale czasami wybierają się w dłuższą podróż wymagającą uzupełnienia energii po drodze.
Aby uczynić jazdę Mokką-e jeszcze prostszą i bardziej relaksującą, „OpelConnect”, aplikacja „myOpel” oferuje specjalne rozwiązania dla pojazdów elektrycznych. Usługi te są dostępne za pośrednictwem aplikacji.
Chcesz więcej informacji? Dzwoń