Tak jak szybko rozwija się marka CUPRA, tak szybko zmiany przechodzą jej salony. Coraz przyjaźniejsze, nowocześniejsze i bardziej funkcjonalne oraz komfortowe, stają się dzięki temu coraz bardziej gościnne. Młoda marka jeszcze niedawno podejmowała swoich miłośników w CUPRA Corners, teraz będzie ich gościć w CUPRA Studios. Jednym z pierwszych takich, a przy okazji największym w Polsce CUPRA Studio, stał się krakowski salon SEAT Euromotor. Właśnie otrzymał statuetkę-certyfikat i oficjalnie może nosić nazwę CUPRA Studio Kraków Północ.
Technologiczne wyrafinowanie w stylowym wnętrzu
CUPRA Studio nie tylko zastąpiło dotychczasową formułę obsługi w CUPRA Corner. To nowy standard połączonych salonów Seata i Cupry. W nich młodsza marka (kiedyś submarka) zdaje się być nawet marką wiodącą, z pewnością stylistycznie. Nowoczesny design wypływa oczywiście z wartości marki – wyjątkowości, wyrafinowania i sportowych osiągów. Jeśli wartość „wyrafinowanie” w modelach CUPRY sprecyzujemy, to na pierwszy plan wybije się nam technologiczna nowoczesność. I tak jest w salonie…, hmm, przepraszam, w CUPRA Studio. Mamy tu strefę doświadczeń cyfrowych, wyposażoną w ekran o przekątnej 85 cali i tablety. Z ich użyciem możemy w najmniejszych detalach skonfigurować swój wymarzony samochód. Jeśli będziemy chcieli, to po zeskanowaniu kodu QR uzyskamy pełne informacje o modelu, o marce oraz o odwiedzanym studiu – salonie. Prezentacje wzbogaca technologia VR – virtual reality.
Krakowskie CUPRA Studio
Standardem przyjętym dla salonów marki w nowym formacie jest powierzchnia trzystu metrów kwadratowych, co ma umożliwiać ekspozycję sześciu samochodów. W CUPRA Studio Kraków Północ prezentowanych jest samochodów dziesięć i jest w nim także rozbudowany butik z akcesoriami i gadżetami. Z uwagi na ogrom przestrzeni nie możemy napisać, że salon ma charakter butikowy. Musimy jednak uznać, że taki ma ze względu na zbudowany nastrój. Niewątpliwą zasługę projektantów CUPRA Studio jest zawarcie w przypominającym loftowe pomieszczenia wnętrzu stref, które zaskakują ciepłem, czy nawet przytulnością. I rzecz nie tylko w zastąpieniu tradycyjnych biurek przyjaźniejszymi miejscami rozmów. Z pewnością dużą zasługę w ociepleniu wnętrza mają stylowe elementy – albo wręcz połacie – drewniane.
– CUPRA Studio to rzeczywiście miejsce stylowe i przyjazne – mówi Michał Leśniak dyrektor marki SEAT & CUPRA w Grupie PGD. – Jest fantastycznym tłem i wstępem do najwyższej jakości naszych spotkań z miłośnikami marki. W takich warunkach będziemy pieczołowicie dbać, by naszą gościnność przenieść w nowy, wyższy wymiar – mówi Michał Leśniak.
O wadze statuetki-certyfikatu może świadczyć fakt, że do krakowskiego salonu przyjechały wręczyć ją trzy osoby z najściślejszego kierownictwa marki. Gratulacje złożyli: Daria Zielaskiewicz – dyrektor marek SEAT & CUPRA w Polsce; Marcin Rzepczyński – dyrektor sprzedaży i Tomasz Wróbel – dyrektor ds. rozwoju sieci. Prace modernizacyjne dobiegły już końca także w warszawskim salonie Seata. Dlatego spodziewamy się, że także tam pojawi się w najbliższych dniach szacowna delegacja z cenną statuetką oznaczającą CUPRA Studio Warszawa.
Władysław Adamczyk