Tydzień po tym, jak towarzyszyliśmy otwarciu CUPRA Studio w Krakowie na Krzemionkach, z przyjemnością odwiedziliśmy CUPRA Studio Warszawa-Targówek. Przecież wszyscy miłośnicy marki wiedzą, że w salonie marki CUPRA jest prawie tak samo przyjemnie jak w samochodzie marki CUPRA. „Prawie” jest tu jednak niewłaściwym określeniem, bo nie sposób porównywać różne formy i miejsca przyjemności. Do samochodu wsiadamy, żeby mieć przyjemność z jazdy. A do salonu wchodzimy, żeby… do samochodu po przyjemność jazdy wsiąść. Ale nie tylko, ponieważ concept store CUPRY charakteryzuje szersza koncepcja.
Concept store znaczy więcej
Kiedy Robert Plant śpiewa słowa utworu Led Zeppelin „Candy Store Rock”* nie chodzi mu o cukierki w dosłownym sensie. Chodzi o dużo więcej. I tak też jest z concept store’ami CUPRY. – Pod postacią CUPRA Studio oddajemy do dyspozycji klientów nowoczesną i oryginalną przestrzeń. Dzięki niej mogą nie tylko poczuć, ale i doświadczyć prawdziwego DNA samochodów marki CUPRA – mówi Daria Zielaskiewicz, dyrektor marek SEAT i CUPRA w Polsce. Nowoczesne showroomy marki CUPRA mają butikowy styl i klimat, dzięki czemu tworzą klimatyczną przestrzeń do spotkań miłośników hiszpańskiej marki. Także tych odległych od poznawania aktualnej oferty, ale również do organizacji wydarzeń kulturalnych i lifestyle’owych.
Doświadczaniu DNA marki w CUPRA Studio Warszawa-Targówek służy (przynajmniej na początek) strefa doświadczeń cyfrowych. Jest ona wyposażona m.in. w tablety, z użyciem których możemy w najmniejszych detalach skonfigurować swój wymarzony samochód. Po zeskanowaniu kodu QR uzyskamy pełne informacje o modelu wzbogacone prezentacjami w technologii VR – virtual reality. Oczywiście, zgodnie z globalną strategią marki, o najwyższą jakość obsługi zadba zespół CUPRA Masterów.
CUPRA Studio Warszawa-Targówek gorąco zaprasza
Nowoczesna technologia, choć pełni istotną funkcję, absolutnie nie dominuje. Bardziej funkcjonalne i komfortowe salony CUPRY i SEATA w nowej postaci reprezentują poziom gościnności, do jakiego marka nas przyzwyczaiła. Oczywiście w największym stopniu wpływa na to zespół, a ten pozostał niezmieniony, więc kto zdążył go już poznać, ten wie. – O wiele milej jest rozmawiać o samochodach w tak przyjaznej przestrzeni, a nie przy tradycyjnych biurkach – komentuje istotną zmianę aranżacji salonu Wojciech Syta dyrektor CUPRA Studio Warszawa-Targówek. – Ciepłe wnętrze pozytywnie nastraja i nasz cały zespół będzie podnosił pozytywne emocje, jakie wyzwala CUPRA, na jeszcze wyższy poziom.
Jak napisaliśmy na początku, do autosalonu wchodzi się żeby wsiąść do samochodu, dlatego musimy wspomnieć, czym można z niego wyjechać. W CUPRA Studio Warszawa-Targówek możemy poznać przez testowanie modele Leon (w wersji pięciodrzwiowej i Sportstourer), Formentor VZ, Ateca oraz w pełni elektrycznego Borna. Wkrótce ofertę wzbogaci CUPRA Formentor VZ5.
Cukiereczki w postaci stylowych akcesoriów i gadżetów marki też w concept store CUPRY kupimy.
Władysław Adamczyk
* Oh baby baby, I don’t believe I’ve tasted this before
Oh baby baby, I want it now
And every mouthful more of you.
Candy Store Rock, sł.: Robert Plant i Jimmy Page