Formularz kontaktowy

Zostaw swoje dane
i umów się na jazdę próbną

  lub
Facebook


Najnowszy film
Dwie ekskluzywne nowości Hyundaia na polskim rynku

hyundai_i30_610

Niedawno w ofercie marki Hyundai pojawiły się dwa wyjątkowo ciekawe modele, kierowane głównie do klientów o specyficznych wymaganiach i gustach. Hyundai i30 N to sportowa maszyna, przygotowana tak samo dobrze do jazdy po torze jak i na zwykłych drogach. Jest też superoszczędny Hyundai Ioniq plug-in, który w mieście zaspokoi się wyłącznie energią elektryczną.

N jak sport?

Hyundai i30 N jest pierwszym modelem zaprojektowanym przez niedawno utworzony dział sportowy marki Hyundai. Szerzej o nim pisaliśmy przy okazji premiery.

Hyundai i30 N w szczegółach

Auto debiutuje w Polsce w trzech wersjach wyposażenia, gdzie każda z nich odpowiada odrębnej grupie klientów. Bazowa N Base kosztuje 119 900 zł, ma 250-konny silnik i jest propozycją dla tych, którzy chcą kupić ten model możliwie najtaniej. Nie jest to żadną ujmą, ponieważ konstrukcja i30 N to prawdziwe dzieło sztuki, a klient nie ma jedynie kilku elementów wyposażenia. W tej specyfikacji auto świetnie nadaje się przede wszystkim na drogi publiczne.

hyundai_i30_n_2

Za 10 000 zł więcej można już kupić wersję N, która na wyposażeniu ma m.in. poduszkę kolanową kierowcy, system informujący o ograniczeniach prędkości, kluczyk zbliżeniowy, czujnik deszczu, przednie czujniki parkowania, szyby atermiczne – z tyłu przyciemniane, elektrycznie składane lusterka, system multimedialny z 8-calowym ekranem i nawigacją. Z elementów, które poprawiają osiągi można wymienić jedynie tylną rozpórkę usztywniającą nadwozie.

Kompletny, sportowy samochód to specyfikacja N Performance. To w zasadzie nieco inny model, znacznie lepiej przygotowany do szybkiej jazdy i uzyskiwania lepszych czasów na torze. Poza belką usztywniającą ma także mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, większe hamulce oraz felgi, opony Pirelli P Zero, a także silnik wzmocniony do 275 KM. Z elementów, które dodają komfortu mamy podgrzewane siedzenia i kierownicę, wygodniejszy fotel pasażera czy elektrycznie sterowany kierowcy, a także bezprzewodową ładowarkę.

hyundai_i30_n_5

Klient może wybrać jeden z sześciu lakierów nadwozia, gdzie za metaliczny lub perłowy dopłata wynosi 2300 zł.

Wersja o wyższej mocy kosztuje 144 900 zł, rozwija ten sam moment obrotowy i prędkość maksymalną 250 km/h, ale przyspiesza do 100 km/h w 6,1 zamiast 6,4 s. Choć jest o 29 kg cięższa, dzięki szperze i szerszym oponom uzyskuje lepszą przyczepność.

Umów się na jazdę testową Hyundaiem i30

Plug-in jak oszczędność w mieście? Nie tylko

hyundai_ioniq_plug-in_942

Hyundai Ioniq Plug-in to ostatnia z trzech wersji modelu Ioniq, która została wprowadzona do polskiej oferty. Powiększona bateria w stosunku do odmiany hybryd pozwala pokonać w mieście dystans około 50 km prawie bez użycia silnika spalinowego, co w dogodnych warunkach pozwala na naprawdę rzadkie tankowanie. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o tym modelu, zapraszamy na jego test wideo.

Samochód wyceniono w Polsce na 138 900 zł, czyli o 29 000 zł więcej od zwykłej odmiany hybryd oraz 11 000 zł mniej od wersji elektric. Auto jest dostępne w dwóch specyfikacjach wyposażenia: Premium i Platinium. Czym się różnią?

hyundai_ioniq_plug-in_43

Przede wszystkim ceną 18 000 zł, bo za Platinium trzeba zapłacić 156 900 zł. Nie są to jednak pieniądze wydane na nic. Na liście wyposażenia względem wersji Premium znajdziecie:

  • Podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu
  • Skórzaną tapicerkę z wentylacją siedzeń przednich
  • Elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień
  • Podgrzewaną kierownicę
  • Nawiewy wentylacyjna z tyłu
  • Czujniki parkowania z przodu
  • Kluczyk zbliżeniowy
  • System monitorowania martwego pola
  • System ostrzegania o ruchu poprzecznym
  • Lusterko fotochromatyczne
  • Przednie światła mijania i tylne diodowe
  • Elektrycznie składane lusterka
  • Chromowane klamki zewnętrzne  i listwy chromowane pod bocznymi szybami
  • Zestaw wskaźników Supervision 7” TFT

hyundai_ioniq_plug-in_836

Na liście opcji oby wersji znajdziecie jedynie lakiery metaliczne i perłowe za 2300 zł. Ponadto nawet wersja premium jest w zasadzie autem wyposażonym kompletnie, m.in. w automatyczną klimatyzację, nagłośnienie Infinity, nawigację czy adaptacyjny tempomat.

Osobom, które mają wątpliwość co do wyboru napędu hybrydowego przygotowano gwarancję na 8 lat lub 200 000 km przebiegu na akumulator litowo-jonowo-polimerowy, a także 5 lat gwarancji bez limitu na cały samochód. Taka sama gwarancja obowiązuje oczywiście na sportowego Hyundaia i30 N.

Umów się na jazdę testową Hyundaiem Ioniq



Wróć