Ford Mustang Mach-E przebojem wdarł się na rynek motoryzacyjny. Pierwszy elektryczny model w rodzinie Mustangów pokonał swoich spalinowych braci. W roku 2022, na jednego sprzedanego Mustanga z napędem benzynowym przypadało osiem elektrycznych.
Ford Mustang Mach-E przekonuje do marki Ford
Ważne też, że model Mustang Mach-E przekonał do siebie klientów innych marek. Około 80 procent klientów, którzy dotychczas kupili elektrycznego Forda Mustanga, przesiadło się z samochodów innych marek.
Obecnie model staje się jeszcze bardziej atrakcyjny dla kierowców decydujących się na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny. Do oferty wchodzą bowiem udoskonalone systemy wsparcia kierowcy, elementy podnoszące komfort i urozmaicenia stylistyczne.
Mustang Mach-E innowacje godne przełomowego modelu
Mustang Mach-E oferuje teraz w standardzie opracowany przez Forda inteligentny tempomat (Intelligent Automated Cruise Control 2.0). Pozwala on na przetwarzanie informacji z systemu nawigacji i z przedniej kamery. Wykorzystuje je do automatycznego dostosowania prędkości pojazdu. Działazaś nie tylko wykorzystując znaki ograniczenia prędkości, ale także analizując znajdujące się w pobliżu zakręty, nawroty i ronda.
Przyjazny w eksploatacji
Modele Mustang Mach-E z napędem na tylną oś i wszystkie koła, które wyposażono w akumulator o pojemności 88 kWh, obecnie mogą holować do 1500 kg – wcześniej było to 1000 kg. Tym samym są idealnym wyborem dla miłośników większych przyczep, również kempingowych.
„Mustang Mach-E został opracowany od podstaw, aby zagwarantować kierowcom zniewalające osiągi i charakter legendarnego sportowego Mustanga. Obecnie sprawiliśmy, że pierwszy SUV, będący członkiem rodziny Mustanga, jest jeszcze bardziej kuszący dla rosnącej grupy klientów, gotowych na zmianę samochodu spalinowego na elektryczny – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny Ford Model e w Europie.
Coraz szersza oferta
Aktualnie nabywcy Mustanga Mach-E skorzystają z szerszej gamy modelowej i większego wyboru elementów służących personalizacji. Wersja wyposażenia Premium, która wcześniej dostępna tylko w modelach z napędem na wszystkie koła, trafiła do wersji tanszych. Jest teraz oferowana w modelach z napędem na tylną oś i z akumulatorem o pojemności 88 kWh, wydłużającym zasięg.
W wyposażeniu standardowym znajdują się:
- 19-calowe felgi aluminiowe,
- adaptacyjne reflektory LED z funkcją automatycznego włączania świateł drogowych,
- fotele kierowcy i pasażera z elektryczną, ośmiostopniową regulacją,
- czerwone zaciski hamulcowe oraz czarne dodatki stylistyczne.
Warto też zauważyć, że przyciągające uwagę lakiery nadwozia Vapor Blue i Carbonized Grey są teraz dostępne dla całej gamy Mustanga Mach-E, wraz z dwoma dodatkowymi wzorami felg.
