Ford poszerzył gamę silników i wyposażenia w nowej serii Puma. Klienci mogą teraz zamówić inspirowany SUV-em crossover z 1,5-litrowym silnikiem wysokoprężnym EcoBlue 120 KM i 7-biegową automatyczną skrzynią biegów z podwójnym sprzęgłem.
Oprócz wariantów wyposażenia Titanium, Titanium X, ST-Line i ST-Line X dostępny będzie wkrótce szczególnie sportowy i elegancki wariant wyposażenia ST-Line Vignale.
Ford ogłosił też niedawno, że wprowadzi wersję Puma ST w tym roku.
Zakres dostępnych silników
Podczas premiery na rynku Puma była początkowo oferowana z trzycylindrowym silnikiem benzynowym EcoBoost o pojemności 1,0 litra. W połączeniu z 48-woltowym układem łagodnej hybrydy ta wersja rozwija moc 125 KM lub 155 KM. 1,0-litrowy silnik benzynowy EcoBoost był również dostępny bez technologii hybrydowej o mocy 125 KM.
Uzupełnieniem oferty silników nowego Forda Puma jest czterocylindrowy silnik wysokoprężny EcoBlue o pojemności 1,5 litra i mocy 120 KM.

Foto: Ford
Nowa wersja wyposażenia ST-Line Vignale
Oparta na sportowym wariancie Puma ST-Line X, została powiększona o wersję wyposażenia ST-Line Vignale. Wyróżniające detale tego poziomu to m.in. satynowane elementy aluminiowe w obszarze kratki chłodnicy, a także tylny zderzak pomalowany na kolor pojazdu i tylny spoiler również pomalowany na kolor pojazdu.
Standardowe wyposażenie Puma ST-Line Vignale obejmuje również reflektory LED do świateł mijania i drogowych, fotele ze skórzaną tapicerką premium, deskę rozdzielczą w skórzanym wyglądzie, podgrzewane przednie fotele, wysokiej jakości system dźwiękowy z dziesięcioma głośnikami i mocą 575 watów, a także system Ford Key Free do bezkluczykowego odblokowywania i blokowania pojazdu.