Jeep i Juventus to dwie marki będące obecnie symbolem piłarskiego Turynu. W nowym sezonie piłkarze drużyny Juventusu, założą koszulki prezentujące kolejny przełom w dziejach firm. Na sezon 2022-2023, piłkarze Juvetusu mają bowiem stroje które symbolizują elektryfikację Jeepa. Stanowią one nową interpretację historycznych czarno-białych pionowych pasów, z grafiką składającą się z małych trójkątów. Przypominamy zaś, że jest to figura geometryczna będąca integralną częścią architektonicznej konstrukcji stadionu.
Logo Jeep® na koszulkach – droga marki ku elektryfikacji
Zaprezentowany na koszulkach ikoniczny czarny napis przedstawia błyskawice i jest to sposób na podkreślenie drogi marki w kierunku elektryfikacji. Obecnie marka Jeep przyspiesza bowiem ten proces. Zaczęło się od premiery rynkowej modeli Renegade i Compass 4xe w 2020 roku. Już poł roku później, w czerwcu 2021, pojawił się Wrangler 4xe. Niebawem na rynku pojawi się flagowy model firmy — Grand Cherokee 4xe.

Lider w technologii 4xe Plug-In Hybrid i e-Hybrid w oczekiwaniu na pierwszego w 100% elektrycznego SUV-a.
Jeep jest liderem na rynku samochodów niskoemisyjnych („Low Emission Vehicle”) obejmujących samochody elektryczne o napędzie akumulatorowym oraz hybrydy plug-In.
Przykładowo w Polsce, co piąty model marki Jeep, który trafił do klientów w tym roku, to samochód niskoemisyjny LEV.
Doskonałe przyjęcie wersji 4xe, nie uśpiło jednak czujności konstruktorów. Cały czas trwają prace na strategią marki w zakresie coraz bardziej zrównoważonej mobilności.
Dzięki tym pracom, wkrótce do oferty 4xe Plug-In Hybrid dołączą nowe hybrydowe wersje Jeepa Compassa i Renegade’a e-Hybrid. Wraz z wprowadzeniem nowych modeli e-Hybrid, marka Jeep robi kolejny krok w procesie elektryfikacji.
W dniu 1 marca br., Carlos Tavares, dyrektor generalny Stellantis, pokazał zdjęcia pierwszego w 100% elektrycznego Jeepa. Ten w pełni elektryczny SUV trafi na rynek na początku przyszłego roku. Tym samym, dzięki wprowadzeniu tej wersji, firma wykona kolejny krok w kierunku „Wolności bez emisji”, idei leżącej u podstaw filozofii Jeepa.
Jeep i Juventus: zwycięskie połączenie
Współpraca pomiędzy Jeepem® i Juventusem nadal trwa od sezonu 2012-2013. Kwintesencją współpracy są autentyczność i pasja. Wartości te doprowadziło do zdobycia siedemnastu tytułów mistrzowskich, Pucharu Włoch i Superpucharu Włoch oraz pozwoliło zapisać niezapomniane karty w historii włoskiej piłki nożnej.
