Nowy spot reklamowy prezentuje związek kultowej marki SUV-ów z renomowanym zespołem Juventusu.
Premiera filmu odbędzie się podczas dzisiejszego meczu Crotone z Juventusem. Na biało-czarnych koszulkach piłkarzy z Turynu znajduje się logo Jeepa®4xe, które podkreśla syntezę technologii hybrydowej plug-in i ekologii.

Zaledwie dwa miesiące wcześniej, Jeep i Juventus świętowali wspólnie tytuł Mistrza włoskiej Serie A, zdobyty przez turyński zespół dziewiąty raz z rzędu. To niezwykły sukces. Dla jego uczczenia marka przygotowała kampanię „Campioni in Carica”, której przesłanie reklamowe świętowało zarówno zwycięstwo w mistrzostwach, jak i premierę nowego napędu hybrydowego plug-in Jeepów Renegade`a i Compassa 4xe.

Zwycięska współpraca Juventusu i Jeepa, zapoczątkowana w 2012 roku, nadal trwa we wspólnym dążeniu do przekraczania kolejnych granic i odkrywania następnych możliwości. Nadszedł czas, by zmierzyć się z nowym sezonem sportowym i wyzwaniami związanymi z mobilnością.

4xe – „elektryzujące” osiągi na każdym terenie.
Elektryfikacja to bardzo ważny etap w rozwoju Jeepa, dążącego do osiągnięcia pozycji lidera w dziedzinie ekologicznych technologii zapewniających coraz bardziej zrównoważoną mobilność, przy jednoczesnym zachowaniu dziedzictwa i historycznych wartości marki, jak przygoda, autentyczność, wolność i pasja. Dzięki hybrydowej technologii elektrycznej plug-in modele 4xe oferują najlepsze osiągi i przyjemność z jazdy wśród wszystkich SUV-ów Jeepa. Mogą one dosłownie „dojechać, gdzie się chce”, by „robić, co się chce”, cytując znane hasło marki („Go Anywhere, Do Anything”). Jednocześnie są to idealne samochody do codziennej jazdy w mieście, także w trybie całkowicie elektrycznym.

Piłkarze drużyny Biało-Czarnych wystąpią w koszulka z logo Jeep 4xe w jednym z nadchodzących międzynarodowych meczów zaplanowanym na koniec października.

4xe: legendarne możliwości off-roadowe i zielona rewolucja.
W nowym spocie zaprezentowane są podobieństwa między osiągami SUV-ów Jeep 4xe i umiejętnościami zawodników oraz wartości wspólne dla włoskiego zespołu i marki. Pytania zadawane Bentancurowi, Kulusevskiemu, Bonucciemu, McKenniemu i Ronaldo zaakcentowały kultowy charakter koszulki Juventusu, podobnie jak 7-szczelinowego grilla Jeepa. A któż może wygłosić najlepszą opinię na temat tej kultowej cyfry, jeśli nie słynny CR7?? Nie mniej fascynujące są nawiązania do osiągów: strzały samego Ronaldo z prędkością nawet ponad 35 km/h, tak samo ekscytujące, jak osiągi nowych SUV-ów Jeepa 4xe, z ich zasięgiem w trybie całkowicie elektrycznym odpowiadającym dystansowi pokonanemu przez Napastnika w czterech meczach.

Poprzedni wpis Następny wpis