Polscy klienci salonów Mitsubishi Motors zarejestrowali w minionym miesiącu aż o 32% więcej samochodów spod znaku Trzech Diamentów, niż we wrześniu 2019 roku.

Japońska marka, będąca światowym pionierem elektromobilności, zanotowała też od początku roku wzrost udziału w rynku o blisko 7%. Tak dobre rezultaty są między innymi efektem premier 2 nowych modeli Mitsubishi – Outlandera PHEV – hybrydowego SUV-a 4×4 ładowanego z gniazdka i miejskiego, dostępnego cenowo modelu Space Star.

Udane premiery i większy kawałek tortu dla Mitsubishi
W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku udział Mitsubishi w polskim rynku wzrósł o 6,7%. Marka plasuje się wśród 8 producentów samochodów, których wyniki sprzedaży najmniej ucierpiały na skutek pandemii. Dobre wyniki są między innymi zasługą udanych premier – modelu Mitsubishi Outlander PHEV 2020 – najpopularniejszego na świecie i w Europie pojazdu hybrydowego z elektrycznym napędem na 4 koła i możliwością ładowania z gniazdka oraz wprowadzonego wiosną na rynek miejskiego Mitsubishi Space Star, którego sprzedaż od stycznia do września 2020 wzrosła o 37%. Dzięki zwiększonemu zainteresowaniu klientów modelem Mitsubishi Outlander PHEV marka ma ambicję znaleźć się na koniec bieżącego roku w pierwszej trójce najpopularniejszych modeli PHEV w Polsce.

Dobry wrzesień
Polacy zarejestrowali w wrześniu o 32% więcej, niż przed rokiem. Najpopularniejszym modelem spod znaku Trzech Diamentów pozostał kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, notując blisko 7% wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym Mitsubishi jest nadal rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się o ponad 14% więcej nabywców, niż we wrześniu 2019. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do niezwykle lubianego SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross, który odnotował aż 127% wzrost sprzedaży. model Mitsubishi Space Star przekonał do siebie aż o 44% więcej nabywców.

„Cieszy nas szczególnie duży wzrost zainteresowania hybrydą ładowaną z gniazdka – modelem Mitsubishi Outlander PHEV – tylko we wrześniu zebraliśmy aż 95 zamówień na to auto. Tak dobre rezultaty potwierdzają, że Mitsubishi ma wśród klientów opinię lidera elektromobilności. To także dowód na to, że polska sieć dealerów marki spod znaku Trzech Diamentów jest dobrze przygotowana do zwiększenia sprzedaży zaawansowanych technologicznie, niskoemisyjnych samochodów.”– podsumowuje Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Poprzedni wpis Następny wpis

    Szukasz auta dla siebie?
    Wypełnij formularz, a my się z Tobą skontaktujemy!