Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Na feldze – PUR GT-R SpecV (2012) | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Na feldze – PUR GT-R SpecV (2012)

Nissan GT-R to jeden z ulubionych samochodów firm tuningowych. Auto często przerabiane jest zarówno optycznie, jak i mechanicznie. W przypadku modyfikacji firmy PUR chodzi o te pierwsze zmiany.

Przedsiębiorstwo PUR trudni się produkcją lekkich, ładnych, sportowych felg do ekskluzywnych wozów. Tuner ma na swoim rozkładzie m.in. Ferrari. Ostatnio do warsztatu firmy trafił Nissan GT-R w wersji SpecV z 2010 roku.

Pod maską japońskiego coupé znajduje się widlasty, 6-cylindrowy silnik o kącie rozwarcia rzędów cylindrów wynoszącym 60o. Motor ma objętość skokową 3,8 l i jest uzbrojony w dwie turbosprężarki IHI, które pozwalają jednostce napędowej uzyskać moc 530 KM przy 6300 obr./min i moment obrotowy 632 Nm w przedziale od 3200 do 6000 obr./min.

Königseder GT-R

Napęd jest realizowany przez dwusprzęgłową, zautomatyzowaną skrzynię biegów o sześciu przełożeniach, która moc wysyła na wszystkie koła.

W Nissanie przygotowanym przez firmę PUR nie zmieniło się zupełnie nic pod względem parametrów silnika, zawieszenia, hamulców czy innych zespołów mechanicznych. Tuner wymienił natomiast koła na nowe z felgami własnego projektu. Obręcze o nieznanej średnicy mają dziesięć ramion pogrupowanych po dwa i składają się z trzech części każda.

Trzeba przyznać, że Godzilla, mimo że ma tylko inne felgi niż seryjna, wygląda jeszcze bardziej imponująco niż auto fabryczne.

Dane techniczne

Silnik i napęd:

  • Typ: V6, VR38DETT
  • Ustawienie: z przodu, wzdłużnie
  • Rozrząd: DOHC, 4 zawory na cylinder
  • Objętość skokowa: 3799 cm3
  • Doładowanie: dwie turbosprężarki IHI
  • Moc maksymalna: 530 KM przy 6300 obr./min
  • Objętościowy wskaźnik mocy: 139,51 KM/l
  • Maksymalny moment obrotowy: 632 Nm przy 3200-6000 obr./min
  • Skrzynia biegów: 6-biegowa, zautomatyzowana, dwusprzęgłowa GR6
  • Typ napędu: na wszystkie koła

Hamulce i koła:

  • Hamulce przednie: tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm
  • Hamulce tylne: tarczowe, wentylowane, średnica 380 mm

Masy i wymiary:

  • Masa własna: 1670 kg
  • Stosunek masy do mocy: 3,15 kg/KM
  • Długość: 4650 mm
  • Szerokość: 1895 mm
  • Wysokość: 1460 mm
  • Rozstaw osi: 2780 mm

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

15 marca, 2025

Cupra Tavascan to w 100% elektryczny SUV stworzony z myślą o kierowcach, którzy poszukują sportowych emocji. W ramach programu NaszEauto możesz uzyskać dotację do 40 (...)

13 marca, 2025

Nowa Dacia Spring z ogromnym rabatem? W projekcie NaszEauto jest to jak najbardziej możliwe! W ramach rządowego wsparcia możesz otrzymać nawet do 40 000 zł (...)

12 marca, 2025

Nowa Alfa Romeo Junior zajęła drugie miejsce w prestiżowym plebiscycie Tytani Otomoto 2024 w kategorii „Samochodowa premiera roku 2024”. Jej dynamiczny design i nowoczesne technologie (...)