Nissan zaprasza do bezpiecznych salonów

Planujesz zakup samochodu? Odwiedź salony Nissana, tu bezpiecznie i komfortowo obejrzysz samochód, porozmawiasz z doradcą handlowym i załatwisz wszelkie formalności. Jak zapewniają przedstawiciele marki, w obecnej sytuacji spowodowanej pandemią COVID-19 zdrowie klientów i pracowników stanowi dla firmy największą wartość.

Marka z ogromną odpowiedzialnością podchodzi do standardów obsługi, dbając o zachowanie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. We wszystkich z blisko 50 punktów dealerskich w całym kraju Nissan wdrożył zalecenia sanitarne i przeszkolił pracowników w zakresie kontaktów z klientami i przygotowania salonów do bezpiecznej pracy. Obsługa, szczególnie doradcy bezpośrednio pracujący z klientami, przyjmują odwiedzających i troszczą się o nich zgodnie z przyjętymi specjalnymi procedurami ochrony zdrowia.

Nissan zalecił swoim autoryzowanym przedstawicielom wprowadzenie wielu zmian, zapewniających bezpieczeństwo nie tylko kupującym, ale również pracownikom salonów. Są to przede wszystkim czytelne informacje o tym, jak bezpiecznie poruszać się po salonie i przypominające o zachowaniu dystansu społecznego oraz stosowaniu środków ochrony takich jak maseczki czy dezynfekcja rąk.

NISSAN AFTERSALES 2019 - 27/06/2019 MANTES-LA-JOLIE - NISSAN BUCHELAY PHOTO ©BRUNO DES GAYETS BRUNO DES GAYETS 21 RUE MAUBLANC 75015  PARIS Tél. : 33 (0)9 50 38 16 49 Mobile : 33 (0)6 62 65 24 00 bdg@nikoja.com www.nikoja.com
NISSAN AFTERSALES 

By zachować kontrolę nad zapewnieniem odpowiednich warunków sanitarnych, samochody ekspozycyjne dostępne dla oglądających pozostają zamknięte, do chwili prezentacji. Są też regularnie i bardzo dokładnie wietrzone, czyszczone i dezynfekowane po każdym kontakcie z klientem. Szczególna uwaga przykładana jest do miejsc, które są dotykane przez oglądających, takich jak kierownica, rama fotela, dźwignia zmiany biegów, klamki, kluczyki itp.

Podobne procedury są stosowane podczas jazd próbnych, jeśli tylko dealer podejmie decyzję o udostępnianiu samochodów do testów. Każdy samochód przeznaczony do jazd testowych jest dokładnie zdezynfekowany i zabezpieczony przed kontaktem z osobami trzecimi, a klient podchodzi do samochodu w jednorazowych rękawiczkach.

Jeśli klient dokona zakupu, dealer wydaje samochód nabywcy po dezynfekcji i z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Przedstawiciele marki sugerują klientom, by dla bezpieczeństwa starali się odbierać samochody bez udziału najbliższych. Niektórzy dealerzy oferują ponadto usługę dostarczenia pojazdu pod wskazany przez klienta adres.

Posiadacze samochodów japońskiej marki mogą czuć się bezpiecznie także korzystając z serwisu Nissana. Tu, podobnie jak w salonie, wdrożone są określone procedury minimalizujące ryzyko zarażenia zarówno dla klienta, jak i pracowników stacji obsługi. Dezynfekowane są nie tylko pojazdy, ale również narzędzia pracy, a migracja mechaników na stanowiskach jest ograniczona. Klient, umawiając się na wizytę w serwisie, telefonicznie informowany jest o przyjętych środkach bezpieczeństwa, m.in. o konieczności zachowania dwumetrowego dystansu od doradcy serwisowego, obowiązku noszenia maseczki i dezynfekcji rąk. Nissan także tu zadbał o dostęp do środka odkażającego oraz maseczek jednorazowych dla klientów.

Juke_rear-sourceJak zapewnia Tomasz Latała-Golisz, dyrektor zarządzający Nissan Sales CEE: „Pomimo trudnej i bezprecedensowej sytuacji na rynku, współpraca z naszymi partnerami biznesowymi pełna jest zrozumienia i współdziałania. Podwyższone standardy pracy, wprowadzenie odpowiednich procedur dla personelu oraz obsługi w salonach sprawiają, że klienci odwiedzając dealerów Nissana mogą czuć się komfortowo i bezpiecznie.”

Zapraszamy

Japan Motors, ul. Wyzwolenia 95, 43-300 Bielsko-Biała, telefon: (33) 827 00 10

Japan Motors, ul. Jasnogórska 60, 31-358 Kraków, telefon: (12) 662 00 10

Japan Motors, ul. Zielony Zaułek 2 (obok Wesołego Miasteczka), 41-500 Chorzów, telefon: (32) 200 99 10

Japan Motors, al. Powstańców Śląskich 22, 30-570 Kraków, telefon: (12) 252 00 10

Japan Motors, ul. Krasnobrodzka 5, (Trasa Toruńska przy rondzie Łabiszyńska), 03-214 Warszawa, telefon: (22) 510 00 10

Japan Motors, ul. Sobieskiego 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza, telefon: (32) 200 99 20

Japan Motors, ul. Stawowa 2, 41-200 Sosnowiec, telefon: (32) 200 99 30

Japan Motors, ul. Głogowska 444, 60-266 Poznań, telefon: (61) 610 41 70

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

18 marca, 2025

Nowy Opel Grandland przeszedł gruntowną metamorfozę. W porównaniu do poprzednika jest większy, dojrzał i oferuje jeszcze więcej zaawansowanych rozwiązań, miejsca we wnętrzu oraz dopracowanych detali. (...)

18 marca, 2025

Jeep Wrangler, z ponad 80-letnią tradycją w projektowaniu systemów 4×4, to najbardziej rozpoznawalny i oferujący najwyższe możliwości terenowe pojazd na rynku. Ikona off-roadu w wersji (...)

15 marca, 2025

Cupra Tavascan to w 100% elektryczny SUV stworzony z myślą o kierowcach, którzy poszukują sportowych emocji. W ramach programu NaszEauto możesz uzyskać dotację do 40 (...)