Najnowszy film
Opel Insignia przeszedł facelifting. Co się zmieniło?

opel_insignia_86

Opel Insignia został poddany modernizacji, która miała na celu nie tylko odświeżenie wizualne modelu, ale także jego unowocześnienie. Poznajcie nowości, jakie pojawią się w tym aucie w roku 2020.

Zasadniczą zmianą w modelu na przyszły rok jest pas przedni, który zyskał bardziej smukły grill. Dzięki niemu auto patrząc na nie z przodu, stało się wizualnie szersze i niższe, bardziej sportowe. Teraz użebrowanie kraty wlotu powietrza jest mocniej podkreślone. Przebiegająca poziomo chromowana listwa znajduje kontynuację w nowych reflektorach i ich światłach do jazdy dziennej. Przeniesiono je z górnej części lamp na dół. Pod nimi są zmodyfikowane wloty powietrza przedniego zderzaka.

opel_insignia_sports_tourer_1

W przedniej części najważniejszą różnicą będą wspomniane reflektory, zwłaszcza w wersji Intelli LuxLED. Nie tylko mamy tu nowy kształt, ale i więcej segmentów diodowych. Nie jak dotychczas 32, lecz 168 (po 84 segmenty na reflektor). Dzięki temu precyzyjniej oświetlają drogę i lepiej dostosowują strumień światła do panujących warunków. Oświetlony obszar jest większy niż dotychczas, a pojazdy poprzedzające lub nadjeżdżające z naprzeciwka są z niego precyzyjniej „wycinane”.

Tył nowej Insignii również został odświeżony. Okrągłe końcówki wydechu zostaną zastąpione dwiema podłużnymi szczelinami znanymi już wcześniej z kombi. „Wąskie, poziome linie stanowią też motyw przewodni we wnętrzu” – tak zapewnia producent, ale nie pokazał zdjęć.

opel_insignia_grand_sport_8

Nowy Opel Insignia przeszedł aktualizację nie tylko wyglądu, ale także systemów wsparcia kierowcy. Nowa kamera cofania poprawia widoczność do tyłu. Dodano także system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu. Systemy multimedialne będą dostępne w wersjach Multimedia, Multimedia Navi oraz Multimedia Navi Pro. We wszystkich poprawiono grafikę i menu na czytelniejsze. Najwyższa odmiana będzie umożliwiała korzystanie z usług opartych na łączu internetowym.



Wróć