Mokka liderem

Liczby mówią: Wyniki sprzedaży Mokki i Crosslanda pozwoliły marce Opel zwiększyć we wrześniu udział w segmencie B-SUV w Polsce do 21% i zająć w nim pozycję lidera. Dyrektor salonu Opel Westmotor w Poznaniu komentuje: To wymierny dowód znakomitego przyjęcia przez klientów nowej stylistycznie i technologicznie wizji Opla.

Polscy klienci kupili we wrześniu 541 egzemplarzy Opla Mokka. Przyniosło to imponujący udział modelu w segmencie w wysokości 13,8 % i palmę pierwszeństwa. Drugi z przedstawicieli marki w kategorii B-SUV – Crossland cieszył się wśród klientów powodzeniem, które sprawiło, że zwiększył swój udział w segmencie z 6,6% przed rokiem do 7,4% obecnie.

Nowe szaty Opla, nowe atuty

Wśród najważniejszych atutów Opli z segmentu B-SUV, jakie wpłynęły na sukces rynkowy, Jacek Wojtkiewicz, dyrektor Opel Westmotor szczególnie mocno wskazuje na niepowtarzalnie dynamiczny wygląd modeli Mokka i Crossland oraz ergonomiczny kokpit, który – jak mówi – jest faktycznie Pure. Nawiązuje tymi opiniami tak do odważnej stylistyki z nowym obliczem marki Opel Vizor, jak i do cyfrowego kokpitu z panoramicznymi wyświetlaczami Opel Pure Panel.

– Oczywiście także napędy w całej swojej różnorodności zapracowały na sukces – dodaje. Jednocześnie zdradza, że sam największą przyjemność czerpie z jazdy autem w wersji GS-Line wyposażonym w ośmiobiegowy automat. Ten oferowany wraz z silnikiem o mocy 130 KM.

Auta dostępne, kolejne sukcesy na horyzoncie

Fakt, że klienci bardzo docenili zmiany modelowe w Oplu i potwierdzili te oceny swoimi zamówieniami pozostaje bezsprzeczny. Jednocześnie należy przewidywać, że ofensywa modelowa Opla przyniesie kolejne sukcesy. Ważną przesłanką jest tu dostępność samochodów. – Pomimo trudności związanych z globalnym niedoborem półprzewodników, wpływających również na polski rynek, klienci Opla w Polsce mają szeroki wybór modeli dostępnych „od ręki” – powiedział Adam Męciński, dyrektor marki Opel w Polsce.

Potwierdzenie tych słów znajdujemy w salonie Opla w Komornikach. I Mokka, i Crossland są dostępne w różnych wersjach. Jeśli któraś z wersji nie „od ręki”, to na pewno będzie do odebrania jeszcze w grudniu. Dodajemy jeszcze – żeby nie było wątpliwości – że w grudniu tego roku. Bo różnie w innych markach bywa. Niektóre wersje Opli są nawet w promocji.

B-SUV Crossland
Opel Crossland – Westmotor Poznań

Po świetnym odbiorze przez klientów Mokki i Crosslanda będziemy z jeszcze większym zainteresowaniem wyglądać kolejnej nowości Opla – flagowego Grandlanda. Ten już wkrótce zadebiutuje w zupełnie nowej odsłonie. Można więc założyć, że wzmocni pozycję marki w segmencie C-SUV. Jego mocne argumenty to odważna stylistyką (oczywiście z nowym obliczem marki Opel Vizor), cyfrowy kokpit z panoramicznymi wyświetlaczami Opel Pure Panel oraz szeroki wybór napędów. Zrozumiałe, że będzie hybryda plug‑in. Ale będą też silniki wysokoprężne i benzynowe. To szczególnie ucieszy najbardziej oktanolubnych. A w dzisiejszych czasach taki wybór nie jest oczywisty.

Poprzedni wpis Następny wpis