CUPRA w Krakowie

Warszawski salon CUPRA Euromotor ma młodszego brata. Fascynującą przygodę z marką CUPRA można teraz rozpocząć także w Krakowie, przy samochodowej ulicy Jasnogórskiej. Pierwsza klientka – tak, pani – już ją zaczęła, a zamówienie złożyła w pierwszym dniu działalności salonu.

Pierwszy kupiony w salonie CUPRA Euromotor Kraków samochód to Formentor 1,5 TSI 150 KM z automatyczną siedmiobiegową skrzynią DSG. Pani Agnieszka wybrała dla swojego SUV-a coupe magnetycznie przyciągający kolor magnetic tech. Taki testowaliśmy, więc przyciągania doświadczyliśmy.

CUPRA Formentor Kraków

CUPRA Euromotor Kraków

Krakowski Euromotor to drugie przedstawicielstwo marki CUPRA należące do Grupy PGD. – Jesteśmy niezwykle ukontentowani możliwością oferowania samochodów dynamicznej i dynamicznie rozwijającej się marki także pod Wawelem, bo lubimy się dzielić pięknymi rzeczami, które dostarczają kierowcom frajdy najwyższego poziomu – nie kryje zadowolenia Michał Leśniak dyrektor marki CUPRA w Grupie PGD. Zaprasza on jednocześnie w gościnne progi salonu, który zapewnia pełną gamę usług i produktów odpowiadających na motoryzacyjne potrzeby.

Jak to w salonach Grupy PGD, klienci mają do wyboru różne formy finansowania – kredyty i leasingi w wielu wariantach, a także szereg atrakcyjnych pakietowych polis ubezpieczeniowych. Salon prowadzi także odkup samochodów używanych i przyjmuje w rozliczeniu samochody swoich klientów.

CUPRA Euromotor Kraków zaprasza w tygodniu od 9:00 do 19:00, a w soboty od 10:00 do 15:00. Serwis od poniedziałku do piątku służy wsparciem od 7:00 do 20:00. Więcej informacji oczywiście na stronie www.seat.euromotor.pl/p/seat-euromotor/kontakt.

– Jednym z głównych filarów filozofii marki CUPRA jest zagwarantowanie klientom emocjonującego doświadczenia, nie tylko podczas jazdy, ale również podczas procesu zakupu pojazdu – mówi dyrektor Rozwoju Sieci Dealerskiej Tomasz Wróbel. Argumentuje też, oczywiście absolutnie słusznie, że nowy showroom zbliżający markę do szerszego grona pozwoli na lepsze poznanie DNA marki. Jednocześnie wzmocni kontakt z ekspertami – CUPRA Masterami, którzy z naturalną pasją podchodzą do motoryzacji, szczególnie tej nowoczesnej i szlachetnie stylowej.

Marka CUPRA

Jak zauważyliśmy wcześniej, marka, która oferuje dynamiczne samochody o dynamicznej stylistyce, rozwija się tak samo dynamicznie. Ma to swoje podłoże – rzec trzeba – historyczne, choć to słowo wyjątkowo nie pasuje do wciąż bardzo młodego brandu. Wypływa jednak z DNA protoplastów. Adrenalina i emocje od zawsze były istotą DNA marki SEAT i tak pierwotnie poznali je wszyscy miłośnicy motoryzacji. CUPRA istniała wcześniej jako najbardziej dynamiczna wersja wyposażenia SEAT-a, oferowała wyjątkową moc, technologię i pełen emocji design. Od zaledwie pięciu lat (co aż niewiarygodne, bo przecież tyle interesujących rzeczy się wydarzyło) jest odrębną marką.

Trzeba przyznać, że swoją niezwykłą i niepowtarzalną tożsamością CUPRA zasłużenie wybiła się na niepodległość. Oryginalny logotyp i własna tożsamość to hołd dla sportowych osiągnięć i emocji, jakie zawsze towarzyszyły samochodom z tym znakiem. Tak jest i tak pozostanie, ponieważ modele CUPRA są i będą równie ostre z charakteru i sportowe z radości prowadzenia.

Imię Agnieszka. Numerologiczna trójka

W wakacyjnym okresie ciepły zefirek natchnął nas myślą, żeby napisać o imieniu pierwszej klientki salonu CUPRA Euromotor Kraków. Czy CUPRA to odpowiedni samochód dla numerologicznych trójek, do których należy Agnieszka? I czy przyniesie pomyślność salonowi?

Liczba imienia Agnieszka to 3,a ta w numerologii wskazuje na osobę obdarzoną radosnym i optymistycznym podejściem do życia. Ponadto numerologiczną trójkę charakteryzuje twórcza osobowość, szerokie horyzonty myślowe, umiejętność korzystania z posiadanej wiedzy i bogata wyobraźnia. Charakterystycznymi cechami typowej trójki są harmonia wewnętrzna i doskonała adaptacja do otoczenia. To jakbyśmy czytali o harmonii designu CUPRY i doskonałych własnościach jezdnych w każdych warunkach.

W układzie planetarnym trójki łączy się z wpływem Merkurego i Jowisza. Pierwszy odpowiada za analityczne przetwarzanie danych. Z kolei Jowisz wpływa na zdolność abstrakcyjnego myślenia, szlachetność manier ale też na rozmach w działaniu. Nasuwa się zatem wniosek: Pasują do siebie.

A krakowski salon CUPRA Euromotor? Chyba powinien skierować specjalne podziękowania do pani Agnieszki, bo jako numerologiczna trójka emanuje ona bardzo korzystnymi i przynoszącymi szczęście wibracjami.

Władysław Adamczyk

Poprzedni wpis Następny wpis