Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Seat też stawia na Chiny! | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Seat też stawia na Chiny!

Logo Seat

Chiny to ogromny rynek zbytu. Przekonali się o tym producenci ekskluzywnych samochodów sportowych oraz luksusowych limuzyn, którzy z roku na rok osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży w Chinach. Za ich przykładem idą pozostali producenci bardziej przyziemnych marek – ostatnio na taki krok zdecydował się Seat.

Co prawda ostatnio hiszpańska marka pod skrzydłami koncernu Volkswagena postawiła raczej na dość bezpieczną strategię, przez co ostatnimi czasy trochę przycichło o Seacie. Jednak Volkswagen nie zapomniał o tej marce i zapewne wspólnie podjęte decyzje na najwyższym szczeblu mają na celu poprawienie wyników sprzedaży Seata.

Złotym środkiem ma być właśnie Państwo Środka – ogromna liczba mieszkańców tego kraju zwiększa prawdopodobieństwo, że więcej aut z logo Seata na przedzie się rozejdzie. Tym bardziej że w Chinach Seat ma obecnie tylko osiem salonów, a więc zapewne zbyt dużo samochodów tej marki nie widzi się na chińskich ulicach.

Nowa strategia zakłada, że do końca tego roku Seat otworzy siedem nowych salonów w następujących lokalizacjach: Guangzhou, Hangzhou, Nanning, Xi’an, Xiamen, Pekin i Szanghaj. Do końca roku 2012 liczba wszystkich salonów Seata w Chinach wzrośnie więc do piętnastu.

Niemiecka technologia i szczypta hiszpańskiego temperamentu – te cechy mają spowodować, że Seat w Chinach odniesie sukces. Czy tak będzie? Czas pokaże.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

11 lipca, 2025

Jeszcze nie tak dawno informowaliśmy, że Alfa Romeo wstrzymuje zamówienia na modele Giulia i Stelvio z końcem maja 2025 roku. Tymczasem producent zaskoczył wszystkich i (...)

10 lipca, 2025

Marka BYD już na dobre zdążyła zadomowić się w Polsce. W 2024 roku chiński producent sprzedał w naszym kraju prawie 1500 samochodów, a teraz poszerza (...)

9 lipca, 2025

Kia Sportage to kultowy model, który od lat wyznacza standardy w segmencie kompaktowych SUV-ów. Kolejna generacja oferuje nowoczesny design, zaawansowane technologie i szeroką gamę mocnych (...)