Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Seat też stawia na Chiny! | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Seat też stawia na Chiny!

Logo Seat

Chiny to ogromny rynek zbytu. Przekonali się o tym producenci ekskluzywnych samochodów sportowych oraz luksusowych limuzyn, którzy z roku na rok osiągają coraz lepsze wyniki sprzedaży w Chinach. Za ich przykładem idą pozostali producenci bardziej przyziemnych marek – ostatnio na taki krok zdecydował się Seat.

Co prawda ostatnio hiszpańska marka pod skrzydłami koncernu Volkswagena postawiła raczej na dość bezpieczną strategię, przez co ostatnimi czasy trochę przycichło o Seacie. Jednak Volkswagen nie zapomniał o tej marce i zapewne wspólnie podjęte decyzje na najwyższym szczeblu mają na celu poprawienie wyników sprzedaży Seata.

Złotym środkiem ma być właśnie Państwo Środka – ogromna liczba mieszkańców tego kraju zwiększa prawdopodobieństwo, że więcej aut z logo Seata na przedzie się rozejdzie. Tym bardziej że w Chinach Seat ma obecnie tylko osiem salonów, a więc zapewne zbyt dużo samochodów tej marki nie widzi się na chińskich ulicach.

Nowa strategia zakłada, że do końca tego roku Seat otworzy siedem nowych salonów w następujących lokalizacjach: Guangzhou, Hangzhou, Nanning, Xi’an, Xiamen, Pekin i Szanghaj. Do końca roku 2012 liczba wszystkich salonów Seata w Chinach wzrośnie więc do piętnastu.

Niemiecka technologia i szczypta hiszpańskiego temperamentu – te cechy mają spowodować, że Seat w Chinach odniesie sukces. Czy tak będzie? Czas pokaże.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

18 marca, 2025

Nowy Opel Grandland przeszedł gruntowną metamorfozę. W porównaniu do poprzednika jest większy, dojrzał i oferuje jeszcze więcej zaawansowanych rozwiązań, miejsca we wnętrzu oraz dopracowanych detali. (...)

18 marca, 2025

Jeep Wrangler, z ponad 80-letnią tradycją w projektowaniu systemów 4×4, to najbardziej rozpoznawalny i oferujący najwyższe możliwości terenowe pojazd na rynku. Ikona off-roadu w wersji (...)

15 marca, 2025

Cupra Tavascan to w 100% elektryczny SUV stworzony z myślą o kierowcach, którzy poszukują sportowych emocji. W ramach programu NaszEauto możesz uzyskać dotację do 40 (...)