W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów w dobie pandemii, polski oddział Mitsubishi Motors wraz z siecią autoryzowanych salonów tej marki przygotował program o nazwie „Wirtualny Salon Mitsubishi”. Umożliwi on jeszcze lepsze zapoznanie się z ofertą i załatwienie formalności związanych z zakupem samochodu oraz akcesoriów bez wychodzenia z domu – za pośrednictwem internetu.
“Zgodnie z rozporządzeniami rządu Polacy spędzają teraz większość czasu w domu i internecie, ale samochody okazują się niezwykle pomocne i bezpieczne w tym trudnym okresie izolacji. Chcemy umożliwić klientom zapoznanie się z naszą ofertą, zakup pojazdu I skorzystanie z naszych usług w bezpieczny sposób dlatego otwieramy drzwi do naszych wirtualnych salonów.” – mówi Adam Męciński dyrektor generalny polskiego przedstawicielstwa MMC.
Dzięki wirtualnym salonom tradycyjne spotkania I rozmowy z klientami będą mogły odbywać się wyłącznie z wykorzystaniem systemu do komunikacji video, telefonu, maila I komunikatorów a wszelkie formalności zwiazane z transakcją – umowa zakupu, finansowania, ubezpieczenia – będą załatwiane – przesyłane I podpisywane bez wychodzenia z domu. Klienci będą mieli możliwość przetestowania samochodu bez obecności handlowca a nowokupiony, zdezynfekowany pojazd będzie na życzenie klienta dostarczany bezpośrednio do jego domu na lawecie. Dokumenty do rejestracji będą przekazywane klientom przez kurierów a dilerzy będą oferowali pomoc w rejestracji samochodu.