Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
Wzrost sprzedaży Hyundaia w pierwszym kwartale 2014 | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Wzrost sprzedaży Hyundaia w pierwszym kwartale 2014

Hyundai i10 (fot. Mariusz Zmysłowski)

Hyundai odnotował znaczny wzrost sprzedaży w pierwszym kwartale bieżącego roku. Dzięki rejestracji 109 320 samochodów marka uzyskała 3,3-procentowy udział w europejskim rynku nowych aut.

Z badań obejmujących pięć rynków europejskich wiodących pod względem sprzedaży (Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja i Hiszpania) wynika, że zainteresowanie marką wzrosło zarówno wśród klientów indywidualnych, jak i flotowych. W przypadku tych pierwszych wzrost wyniósł 16 proc., a firmy nabyły o 17 proc. Hyundaiów więcej niż rok wcześniej.

Motor, który napędza ten sukces, jest raczej niepozorny. To nowy i10, który został wprowadzony do sprzedaży jesienią ubiegłego roku. Ceny auta w połączeniu z atrakcyjną stylistyką, bogatym wyposażeniem i bardzo dobrym wykonaniem zapewniły mu sukces w segmencie A. Hyundai zebrał aż 58 tys. zamówień na ten model od momentu wprowadzenia go na rynek.

Allan Rushforth, wiceprezes i COO Hyundai Motor Europe, zapewnia, że firma nie spocznie na laurach. Plan wzrostu sprzedaży jest długoterminowy. Hyundai chce osiągnąć do 2020 roku 5-procentowy udział w europejskim rynku samochodowym.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

18 kwietnia, 2025

Dacia Bigster to jeden z najbardziej wyczekiwanych modeli 2025 roku. Pierwszy tak duży SUV w historii rumuńskiej marki oferuje przestronne wnętrze, nowoczesne wyposażenie i dobry (...)

18 kwietnia, 2025

Gdy w 2015 roku otwieraliśmy drzwi salonu Kia Eforia, rynek motoryzacyjny kształtował się w zupełnie innych realiach niż obecnie. Klienci najczęściej interesowali się silnikami benzynowymi (...)

17 kwietnia, 2025

Z uwagi na duże zainteresowanie, wiosenna promocja na modele OMODA i JAECOO z rocznika 2024 została przedłużona do kwietnia. To oznacza, że wciąż możesz skorzystać (...)