Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39
1995 Mitsubishi GAUS [zapomniane koncepty] | Blog PGD

Notice: Trying to access array offset on value of type bool in /home/srv60258/domains/blog.pgd.pl/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/dynamic-tags/tags/post-featured-image.php on line 39

1995 Mitsubishi GAUS [zapomniane koncepty]

Na salonie samochodowym w Tokio w 1995 roku zadebiutował koncept Mitsubishi o nazwie GAUS. Co kryło się za tymi czterema literami?

Otóż GAUS to skrót od Global Adventure Utility System, a więc pojazd miał być nowatorską interpretacją klasycznego samochodu segmentu SUV. Mitsubishi GAUS rzuca się w oczy, z pewnością nadawał0by się do długich i komfortowych podróży po całym globie.

[blo-link-inner href=”http://blog.pgd.pl/1997-mitsubishi-hsr-vi-zapomniane-koncepty”]1997 Mitsubishi HSR-VI [zapomniane koncepty][/blo-link-inner]

Prezentowany koncept charakteryzuje się nieco podniesionym zawieszeniem oraz oryginalną sylwetką. Znakiem szczególnym są nietypowe, ogromne drzwi od strony pasażera. Składają się one z dwóch części; mniejsza otwiera się ku dołowi, tworząc stopień ułatwiający wejście do środka, a większa w postaci dużego skrzydła otwiera się do góry. Koncept GAUS wyróżnia się także dużą, przeszkloną powierzchnią, dzięki czemu widoczność z pozycji kierowcy powinna być bardzo dobra.

Japońscy styliści postawili na całkiem przytulne wnętrze, w którym dominują jasne barwy. Wszystkie zegary i przełączniki umieszczono w osi tunelu centralnego. We wnętrzu są jedynie cztery, indywidualne fotele, a więc pasażerowie nie mogli narzekać na brak komfortu. Dodatkowo przednie fotele dało się obrócić o 180 stopni.

Pod maską zainstalowano 2,0-litrowy silnik benzynowy o mocy 211 KM, a napęd przekazywany był na cztery koła.

Obserwuj nas na Youtube

Nie znaleziono filmów.

Może Cię zainteresować

15 marca, 2025

Cupra Tavascan to w 100% elektryczny SUV stworzony z myślą o kierowcach, którzy poszukują sportowych emocji. W ramach programu NaszEauto możesz uzyskać dotację do 40 (...)

13 marca, 2025

Nowa Dacia Spring z ogromnym rabatem? W projekcie NaszEauto jest to jak najbardziej możliwe! W ramach rządowego wsparcia możesz otrzymać nawet do 40 000 zł (...)

12 marca, 2025

Nowa Alfa Romeo Junior zajęła drugie miejsce w prestiżowym plebiscycie Tytani Otomoto 2024 w kategorii „Samochodowa premiera roku 2024”. Jej dynamiczny design i nowoczesne technologie (...)