W 2003 roku Mitsubishi zaprezentowało całkiem ciekawy koncept o nazwie Tarmac Spyder. Był to 4-osobowy, kompaktowy kabriolet o zadziornej stylistyce.
Pojazd mierzy 4055 mm długości i 1825 mm szerokości, a więc w środku bez problemu powinny zmieścić się 4 dorosłe osoby. Tym bardziej że we wnętrzu zdecydowano się na 4 indywidualne, sportowe fotele.
[blo-link-inner href=”http://blog.pgd.pl/1995-mitsubishi-gaus-zapomniane-koncepty”]1995 Mitsubishi GAUS [zapomniane koncepty][/blo-link-inner]
Mitsubishi Tarmac Spyder ma 2-drzwiowe nadwozie i twardy, zdejmowany dach. Takie rozwiązanie jest z pewnością mniej praktyczne niż w tradycyjnych kabrioletach ze składanym dachem, jednak wygląda efektownie.
Pas przedni konceptu charakteryzuje się agresywnym zderzakiem oraz wysoko umiejscowionymi reflektorami. Dostrzeżemy również muskularne nadkola oraz oryginalnie zaaranżowany tył samochodu, zaakcentowany dwiema końcówkami wydechu. Wisienką na torcie są 19-calowe felgi aluminiowe.
[blo-link-inner href=”http://blog.pgd.pl/1996-ford-synergy-2010-zapomniane-koncepty”]1996 Ford Synergy 2010 [zapomniane koncepty][/blo-link-inner]
We wnętrzu styliści japońskiego producenta postawili na minimalizm, a konsola centralna została wyposażona w niewielki ekran.
Pod maską zainstalowano 2,0-litrową, 4-cylindrową i turbodoładowaną jednostkę napędową 4G63 z dwoma wałkami rozrządu i 16 zaworami. Jej moc oszacowano na ponad 300 KM. Napęd przekazywany był stale na wszystkie 4 koła za pośrednictwem 5-stopniowej przekładni manualnej Sportronic Sequential Shift.