Z okazji premiery nowej serii specjalnej Abarth 595 Monster Energy Yamaha, która zostanie zaprezentowana wraz z serią specjalną Abarth 595 Scorpioneoro 18 września, logo marki Abarth powraca na przednią szybę motocykli YZR-M1 prowadzonych przez Mavericka Viñalesa i Valentino Rossiego z Monster Energy Yamaha MotoGP Team, podczas „Grand Prix TISSOT Emilia-Romagna i Riviera di Rimini”, które odbędzie się w najbliższy weekend (18-20 września) na międzynarodowym torze im. Marco Simoncelliego w Misano.

Luca Napolitano, dyrektor marek Fiat, Lancia i Abarth na region EMEA, wyraził swoją dumę ze współpracy pomiędzy Abarthem a zespołem Monster Energy Yamaha MotoGP: „Nasz związek z Yamahą trwa od 2015 roku a wraz z premierą nowej serii specjalnej, którą wspólnie stworzyliśmy, chcemy wzmocnić tę wielką przyjaźń. Nasze logo na motocyklach prowadzonych przez Valentino i Mavericka podczas wyścigu, który zbiega się w czasie z prezentacją 595 Monster Energy Yamaha, jest symbolem więzi opartej na wspólnych wartościach, jak osiągi, rywalizacja, technologia i zabawa oraz jest wyrazem hołdu dla nowej serii specjalnej”.

Podczas tego ważnego wydarzenia, fani sportów motorowych będą mogli zobaczyć logo Abartha na przedniej szybie motocykli wyścigowych Monster Energy Yamaha MotoGP Team, co jest hołdem dla premiery Abartha 595 Monster Energy Yamaha. Porywający Abarth 595 Monster Energy Yamaha jest limitowaną edycją, która świętuje partnerstwo obu marek. Jego kolorystyka i wnętrze czerpią inspirację z motocykla YZR-M1 Monster Energy Yamaha MotoGP 2020 a serię specjalną zdobi dodatkowo „pazur” Monstera na masce silnika, symbolizujący nową współpracę między marką z logo Skorpiona i producentem znanego napoju energetyzującego.

Ten weekend będzie także należał do kierowcy nowego tysiąclecia, Mistrza Świata „eSport MotoGP”, Trastevere73, który zasiądzie za kierownicą nowowprowadzonej limitowanej edycji. Startując z Misano, Lorenzo Daretti wyruszy w sobotę 19 września, za kierownicą 595 Monster Energy Yamaha, by dotrzeć do historycznej siedziby Abartha w Turynie. W drodze będzie mu towarzyszyła społeczność miłośników Abartha, która może „wskoczyć wirtualnie” na pokład jego samochodu, używając specjalnego instagramowego filtra, dostępnego dla wszystkich fanów. Podróż Lorenza można śledzić w mediach społecznościowych i wysyłać również do niego pytania, które Mistrz będzie mógł zadać Luce Napolitano w Turynie i otrzymać odpowiedzi bezpośrednio od dyrektora marki podczas Abarth Workshops.

Abarth 595 Monster Energy Yamaha (0)Współpraca między obiema markami jest nadal silna i opiera się na dążeniu do pokonywania barier sportowych i wyścigowych, „wychodząc na ulice” z wyzwalającymi adrenalinę seriami specjalnymi, jak wcześniej: Abarth 595 Yamaha Factory Racing Edition (2015), Abarth 695 biposto Yamaha Factory Racing Edition (2015) i wreszcie, Limited Edition Abarth 695 XSR Yamaha (2017).
A dziś kolej na nowego Abartha 595 Monster Energy Yamaha, wyprodukowanego w limitowanej edycji 2000 sztuk dla kontynuowania dotychczasowej wspólnej podróży, tym razem z nowym zastrzykiem energii, dzięki współpracy z producentem słynnego napoju energetyzującego Monster Energy, z którym Abartha i Yamahę łączy miłość do sportu, poszukiwanie wyzwań i emocji.

Poprzedni wpis Następny wpis