Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este” to elegancja, sportowy charakter i styl Made in Italy zapisane w DNA Alfy Romeo. Modele nawiązują do dziedzictwa historycznego marki i kultowego modelu 6C 2500 SS „Villa d’Este” z 1949 roku.

Serie specjalne Giulia i Stelvio „6C Villa d’Este” wyróżniają się wyposażeniem technicznym i estetyką, w tym także trójwarstwowym lakierem w czerwonym kolorze Etna, nawiązującym do oryginału z 1949 roku.

Nowa limitowana seria powraca kolorystyką i akcentami stylistycznymi do elegancji modelu 6C 2500 SS Coupé produkowanego przez Alfę Romeo w latach 40. XX wieku, autentycznego arcydzieła sztuki motoryzacyjnej ubiegłego wieku.

W roku 1949, podczas Concorso d’Eleganza di Villa d’Este, samochód ten zdobył „Grand Prix Referendum”, nagrodę przyznawaną bezpośrednio przez publiczność, dzięki czemu na zawsze stał się synonimem tego wydarzenia.

Ekskluzywna seria specjalna z bogatym wyposażeniem.

Seria „6C Villa d’Este” to wykwintny „salon na kołach”, wyposażony w najlepsze rozwiązania techniczne Alfy Romeo, które zapewniają przyjemność i komfort jazdy zarówno kierowcy, jak i pasażerom.

Czytaj nasz Test Alfy Romreo Giulia

W polskiej ofercie wersja „6C villa D’Este” posiada silnik benzynowy 2.0 turbo o mocy 200 KM (Giulia) z tylnym napędem oraz 2.0 turbo o mocy 280 KM (Stelvio) z napędem na cztery koła AWD. Wszystkie silniki współpracują z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów.

Oprócz lakieru, serię specjalną wyróżniają chromowane ramki szyb bocznych oraz 5-otworowe, lekkie, 21-calowe obręcze kół ze stopów lekkich w modelu Stelvio i 19-calowe w modelu Giulia. We wnętrzu, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele pokryte beżową wysokiej jakości skórą włoską, z wyhaftowanym logo „6C Villa d’Este” na przednich zagłówkach.

Deskę rozdzielczą również pokryto miękką skórą i ozdobiono czerwonym logo limitowanej edycji „6C Villa D’Este”. W standardzie są również aluminiowe łopatki/ manetki przy kierownicy służące do zmiany biegów przekładni automatycznej. Nowe modele wyposażono także w systemy autonomicznej jazdy ADAS 2, kamerę cofania z dynamiczną siatką, przednie i tylne czujniki parkowania, bezprzewodową ładowarkę i automatycznie otwieraną klapę bagażnika.

Rzemieślniczy kunszt wykonania i dbałość o szczegóły.

6C 2500 SS „Villa d’Este” był jednym z ostatnich modeli Alfa Romeo zbudowanych z ramą nośną oddzielną od nadwozia. Wyprodukowano go w zaledwie 36 egzemplarzach, z których każdy był naprawdę wyjątkowy, zgodnie z życzeniami Klientów i inspiracją pracowni stylistycznej. Idealny przykład włoskiego know-how, niepowtarzalnego kunsztu wykonania i dbałości o szczegóły, które ciągle wyróżniają modele Alfy Romeo reprezentujące wyrafinowanie i niepowtarzalny styl Made in Italy.

Kultowa lokalizacja będąca częścią historii marki.

Więź pomiędzy marką Alfa Romeo i Villa d’Este ma swój początek w silnym związku Mediolanu, miejsca narodzin Alfy Romeo, z Jeziorem Como, będącego przez długi czas salonem arystokracji tego miasta i wizytówką włoskiej doskonałości na całym świecie. Więź ta przetrwała próbę czasu i pozostaje silna do dziś. Nawet gdy świat motoryzacyjny skupił się na masowej produkcji, a Konkurs Elegancji pozostał jedynie pięknym wspomnieniem epoki, która już nigdy nie powróci, urokliwa sceneria Villa d’Este jest idealnym miejscem na sesje zdjęciowe, imprezy, prezentacje i wydarzenia, podczas których wiele zabytkowych modeli i samochodów koncepcyjnych marki Alfa Romeo otrzymywało prestiżowe nagrody.

Nieprzemijający urok.

Tak niezwykłe bogactwo funkcji i wyposażenia wymagało odpowiedniego środka przekazu: nowej reklamy przygotowanej dla tej serii specjalnej. Reklama, stworzona przez firmę produkcyjną Mercurio i wyreżyserowana przez Marco Gentile, łączy przeszłość z teraźniejszością, potwierdzając ich więź i podkreślając niezapomniane wrażenia z jazdy samochodami Alfy Romeo.

Poprzedni wpis Następny wpis